کارتن سر پالتی؛ انواع سر پالتی صادراتی

سر پالتی کارتنی ( فلکسویی و لمینتی)

کارتن سر پالتی اغلب به عنوان محافظ بیرونی پک های چیده شده بر روی پالت ها مورد استفاده قرار میگیرد. کارتن های سر پالتی راه حلی مناسب برای رفع محدودیت های موجود در صادرات بسیاری از محصولات و کالاها می‌باشند.

دانستنی ها: خرید آنلاین کارتن آماده و جعبه بسته بندی در کارتن پک

محافظت از بسته بندی های صادراتی با کارتن سر پالتی

آیا شما هم جز صادرکنندگانی هستید که دغدغه اصلی تان، سالم رسیدن و حفظ کیفیت محصولتان تا رسیدن به مقصد است؟ آیا به هنگام قرار دادن جعبه های بسته بندی بر روی پالت ها همواره این نگرانی را دارید که چینش آنها بهم ریخته و ترتیب اولیه خود را از دست بدهند؟

اگر چه که استفاده از جعبه های کارتنی و مقوایی ایمنی آنها را تا حدودی تضمین می نماید، اما در امر صادرات نمیتوان تنها به این کارتن و پالت ها بسنده نمود زیرا تکان های ناگهانی، قرار گرفتن در معرض تابش نور و یا حتی سقوط پک همگی کیفیت محصول، بازار فروش و مسائل مربوط به برندینگ آن را تحت شعاع قرار داده و تهدیدی جدی برای ارسال امن آنها تلقی خواهد شد.

چاره این کار، بهره بردن از کارتن سر پالتی است که از اقلام بسته بندی شده محافظت خواهد نمود. این محافظ بسته بندی نه تنها جنبه تبلیغاتی برای محصول دارند، بلکه لوکس شدن پالت را نیز به همراه خواهد داشت. در نظر داشته باشید که پس از کیفیت محصول، نحوه بسته بندی و ارسال آن به دست مشتری اهمیت فراوانی داشته که می بایست کاملا اصولی و صحیح صورت بگیرد.

اطلاع رسانی: جعبه سازی در کرج و تهران با مدل های گوناگون

کارتن سر پالتی چگونه سبب لوکس شدن بسته بندی میشوند؟

همان گونه که بیان کردیم، کارتن سر پالتی برای ارسال محصولات صادراتی بسیار حائز اهمیت است زیرا کالا را در برابر آسیب و صدمات احتمالی حین باربری حفظ می نماید. سرپالتی های بسته بندی به سه صورت فلزی، چوبی و کارتنی تولید میشوند که بهترین آن نوع کارتنی است چرا که در کنار بازیافت پذیر بودن، هم هزینه تمام شده آن کمتر از چوبی و فلزی شده و هم میتوان با اعمال چاپ بر قسمت میانی و دور تا دور آن، به برند سازی و فروش بیشتر محصولات کمک نمود. چاپی که اکثرا برای این نوع بسته بندی در نظر گرفته میشود،چاپ فلکسوگرافی است. البته برخی تولید کنندگان برای برجسته سازی برند خود و درج دیزاین مد نظر خود از چاپ افست بهره میبرند که این هم ظاهر آن را زیباتر نموده و هم دوام آن را افزایش خواهد داد.

مرتبط بخوانید: چاپ افست و روش کار آن چگونه است؟

میزان استحکام کارتن سرپالتی صادراتی

تمامی سرپالتی های کارتنی صادراتی به گونه ای طراحی میشوند که مقاومت لازم برای بسته بندی و حمل و نقل محصولات را (چه به صورت زمینی و چه هوایی و دریایی) داشته باشند. هم چنین به شما کمک خواهد کرد تا همیشه کالاهای خود را به نحو احسن و مطلوب بسته بندی کنید و جابه جایی آنها آسان تر شود.

سر پالتی های کارتنی معمولا به صورت ورق کارتن سه لایه و کارتن پنج لایه تولید و عرضه میشوند؛ این محافظ بسته بندی به صورت یک نوع حفاظ روی کالای مورد نظر قرار می گیرند و آن ها را تا رسیدن به مقصد به صورت پک ایمن نگه میدارد.

سرپالتی از جنس کارتن

مزیت ها

  • کار آمد در حمل و نقل
  • مقاوم و پایداری در برابر عواملی هم چون ضربه، فشار، رطوبت و غیره
  • فضای ذخیره سازی بهینه
  • مناسب و ایمن برای صادرات
  • بازیافت پذیری
  • وزن کم
  • تهویه هوا درون بسته بندی

قیمت کارتن های سر پالتی

عوامل متعددی در قیمت سر پالتی تاثیر گذار بوده که یکی از آنها نوع ورق (سه لایه یا پنج لایه) میباشد. افزون بر این، سایز و ابعاد سرپالتی، نوع چاپ، استفاده از خدمات چاپ و از این قبیبل موارد همگی در تعیین قیمت تمام شده تاثیر گذار خواهند بود.

بیشتر بدانید: خدمات چاپ در بسته بندی

سوالات متداول

1- چرا کارتن سر پالتی تولید میشه؟

برای نظم و چینش منظم جعبه ها بر روی پالت.

2- سر پالتی کارتنی چه جنسش بهتره و کجا کاربرد داره؟

کارتن های سر پالتی در انواع فلزی، چوبی و کارتنی تولید میشن که بهترین و مقرون به صرفه ترین اونا، نوع کارتنی هستش. کاربرد اصلی این سر پالتی ها اغلب برای صادرات هستش.

3- سرپالتی های کارتنی از ورق چند لایه ساخته میشن؟

سه لایه و پنج لایه که اغلب فلکسویی هستن و در مواردی طبق نظر مشتری، به صورت لمینتی هم ارائه میشن.

نتیجه گیری در مورد کارتن سر پالتی صادراتی

با توجه به مواردی که که در این نوشته بیان کردیم، دانستید که سر پالتی کارتنی برای ارسال محصولات به خارج از کشور مورد استفاده بسیاری از تولید کنندگان و صادر کنندگان قرار میگیرد زیرا پک هایشان را در برابر ضربات احتمالی محافظت می نماید. اگر خواستار خرید سرپالتی هستید، میتوانید آن را از کارتن سازی کارتن پک تهیه نمایید.

5/5 - (6 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *