جعبه مقوایی و کارتنی زرشک {خرید و نحوه سفارش} – مرداد 1402

جعبه بسته بندی زرشک

تهیه جعبه مقوایی و کارتنی زرشک، بهترین روش برای بسته بندی و البته برند سازی است زیرا زرشک یک محصول صادراتی بوده و مرغوب ترین آن در کشورمان بهره برداری میشود. جعبه مقوایی و کارتنی زرشک در مدل های ته قفلی، چهار درب (آمریکایی) به صورت سفارشی، طراحی و تولید میگردد.

ایران، بزرگ ترین تولید کننده زرشک دنیا

زرشک از سال های دور (حدود 2500 سال پیش) به دلیل خواص دارویی و مصارف درمانی گوناگونی، بسیار مورد استفاده عموم مردم قرار میگرفت. کشور ایران با در دست داشتن بیش از 95 درصد از اراضی کشت این محصول، به عنوان تولید کننده اصلی زرشک در دنیا شناخته می‌شود. شهرستان قائنات واقع در استان خراسان جنوبی، مهد اصلی تولید زرشک در جهان میباشد.

اطلاعیه: جعبه سازی همراه با تولید مدل های مختلف آن در کرج!

رونق فروش با تهیه جعبه بسته بندی زرشک!

به گفته ایسنا، زرشک، ماده غذایی که به یاقوت سرخ در جهان معروف است، با دارا بودن خواص هزار و یکی، با قیمتی بسیار اندک و ناچیز دست به دست شده و زرشک کاران و کشاورزان مجبورند که محصول خود را به قیمتی بسیار کم تر از حد نصاب، به دلال بفروشند. چنین اتفاقی به جز هدر رفتن زحمت 2 ساله کشاورزان و نا امیدی آنها، ثمره دیگری نخواهد داشت.

باور کردنی نیست که تنها نقطه تولید عمده زرشک در دنیا، این چنین از وضعیت فروش محصول با ارزش خود گلایه مند باشد. به نظر شما را حل این مشکل چیست؟

آیا اگر زرشک کاران و کشاورزان، محصول خود را درون یک جعبه بسته بندی زرشک قرار دهند، باز هم این اتفاق خواهد افتاد؟ مسلما خیر!

بسته بندی محصول با استفاده از جعبه های مقوایی و کارتنی سبب میشود تا نه تنها محصول از گزند عوامل بیرونی نظیر گرد و غبار و آلودگی در امان باشد، بلکه این فرصت را برای تولید کنندگان فراهم می آورد که تا با درج لوگو و برند مخصوص به خود، آن را شخص سازی نموده تا دلال ها اجازه سوء استفاده و بزخری زرشک را نداشته باشند.

تماشا کنید: جعبه و کارتن بسته بندی مواد غذایی در مدل های مختلف

معرفی جعبه و کارتن بسته بندی زرشک

زرشک از آن جایی که یک محصول غذایی و صادراتی است، شیوه بسته بندی آن بسیار اهمیت زیادی دارد زیرا بسته بندی نا مناسب آن خسارت جبران ناپذیری به تولید کننده وارد میکند. بسته بندی زرشک به دو صورت با متریال پلاستیک و پک های کارتنی و مقوایی صورت میگیرد که استفاده از بسته بندی پلاستیکی به دلایل زیر توصیه نمیشود:

  • ضعف بسته بندی در برابر گرما، فشار و رطوبت
  • نداشتن جذابیت کافی و طرحی زیبا
  • بازیافت پذیر نبودن
  • نداشتن قابلیت اعمال چاپ بر روی آن

جعبه مقوایی و کارتنی از مناسب ترین شیوه بسته بندی زرشک محسوب میگردد. از آن جایی که زرشک اغلب به صورت گرمی خریداری میشود، بسته بندی آن بیشتر به صورت جعبه های مقوایی است که هم حمل و نقل راحتی داشته و هم شکل ظاهری مناسبی دارند. چاپ کارتن بسته بندی زرشک (کارتن مادر) نیز به صورت جعبه کارتن لمینتی + چاپ افست یا فلکسویی برای فروش عمده و پک بچه جعبه مقوایی مورد استفاده قرار میگیرد. کارتن مادر زرشک میتواند به صورت ورق کارتن سه لایه، کارتن چهار لایه و کارتن پنج لایه برای خرید فله ای زرشک مورد استفاده قرار میگیرد.

توجه: برای بسته بندی زرشک فله ای در کارتن مادر، ابتدا آن را دورن مشما و نایلون پلاستیکی ریخته و سپس داخل کارتن، بسته بندی میکنند.

مرتبط بخوانید: دلیل تولید کارتن فلکسویی برای بسته بندی

رایج ترین و مرسوم ترین مقوایی که برای جعبه زرشک از آن بهره گرفته میشود، مقوای ایندربرد (پشت سفید) میباشد. دلیل استفاده آن ظاهر بهداشتی، رنگی شفاف و جلوه تمیزی است که به جعبه میدهد.

مهم ترین ویژگی جعبه بسته بندی زرشک

زرشک از جمله خشکبار و مواد غذاییست که عواملی نظیر دما، تابش نور خورشید بر طعم و کیفیت آن تاثیر مستقیمی دارد. از طرفی از آن جایی که این محصول پس از بسته بندی، ممکن است مدتی در انبار دپو شود یا اینکه شاید زمان زیادی را در قفسه فروشگاه ها قرار گیرد، باید طراحی استراکچری آن به گونه ای صورت گیرد که رطوبت و هوا به داخل بسته بندی آن نفوذ نکند، به اندازه کافی با دوام باشد تا هنگام جابه جایی و حمل و نقل آسیب نبیند و در نهایت با جلوه ای نوین و مخاطب پسند عرضه شود که تمام این موارد، تنها با خرید و تهیه جعبه مقوایی و کارتنی امکان پذیر خواهد بود.

بیشتر بدانید: جعبه بسته بندی میوه خشک با انواع کارتن لایه دار

بسته بندی مقوایی و کارتنی زرشک صادراتی

جعبه بسته بندی چه به صورت پک مقوایی و چه به صورت جعبه کارتنی باید از متریال درجه یک و مرغوب تولید شده باشد تا آن را در برابر عوامل و آسیب های خارجی حفظ نموده و زرشک را تازه را به دست سفارش دهنده برساند. استفاده از مقوا بهداشتی همراه با یک طراحی ویژه و مطابق با سلیقه کشور هدف، شما را به سود کلانی در این باره خواهد رساند.

آیا میدانستید؟ مقوای بهداشتی و کاربرد های آن در بسته بندی

جعبه کرافت زرشک

آیا تولید کننده ای را سراغ دارید که بتواند از پاکت های کرافت بگذرد و استفاده نکند؟ جعبه کرافت با آن ظاهر نوستالژیک خود و قیمت منصفانه ای که دارد، هم در بازار داخل طرفدار دارد و هم متقاضیان زیادی در خارج از کشور، راغب به تهیه و دریافت آنها هستند. جعبه زرشک کرافت مدل پنجره دار (طلقی) محبوبیت آن را دو چندان میکند زیرا خریدار میتواند بدون دخالت دست و باز کردن بسته بندی، کیفیت محصول را از بیرون جعبه مشاهده نماید.

مرتبط بخوانید: کاغذ و مقوا کرافت + از گرماژ 30 به بالا و کاربرد در بسته بندی

پاکت کرافت زرشک

چگونه و از کجا جعبه و کارتن زرشک سفارش دهیم؟

انتخاب یک شرکت کارتن سازی که صفر تا صد تولید جعبه مقوایی و کارتنی را به درستی انجام دهد، چندان کار سختی نیست. کافیست یک بار سفارش خود را به کارتن سازی کارتن پک بسپارید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت، به بخش تماس با ما رجوع کنید.

5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *