جعبه بسته بندی عسل و محصولات جانبی زنبور

بسته بندی عسل

جعبه بسته بندی عسل و محصولات جانبی زنبور به دو صورت انجام میگیرد؛ پک اولیه که معمولا از جنس شیشه یا طلق بوده و دیگری پک ثانویه نام دارد که از جنس مقوا یا کارتن بسته بندیست برای نگهداری و محافظت از بسته های اولیه. در این نوشته میخواهیم شما را با انواع مدل های پک ثانویه آشنا نماییم.

اطلاع رسانی مهم: خرید آنلاین کارتن آماده بسته بندی در کارتن پک

محصولات جانبی زنبور عسل که نیاز به بسته بندی دارند

محصولات جانبی و فرآورده عسل از جمله کالا هایی با خواص شگفت انگیز هستند که در جهان مشتریان خاص خود را دارد. از این رو این محصولها هم به بازار داخلی و هم صادراتی عرضه میشود. ژل رویال، ژل سلطنتی، گرده گل، موم و بره آن، شهد، زهر، لاروها؛ مهم ترین فرآورده های جانبی زنبور عسل میباشد.

جعبه بسته بندی عسل

جعبه بسته بندی عسل و محصولات جانبی زنبور از آن جایی که قوطی های شیشه ای و طلق دار پلاستیکی را برای بسته بندی اولیه آنها در نظر میگیرند و با کوچک ترین صدمه امکان شکسته شدن و یا ترک خوردن وجود دارد، بدین منظور جهت پیشگیری از رخداد چنین رویدادی، بسته بندی ثانویه ای نیز برای آنها در نظر گرفته میشود که بهترین نوع آنها، کارتنی و مقوایی است.

کارتن ها با مقاوت و دوام بالایی که دارند، در حفاظت از محصولات بسته بندی اولیه آنها به خوبی عمل کرده و خیال زنبور داران و تولید کنندگان آن را بابت حفظ کیفیت محصولشان آسوده خاطر میکند. با توجه به وزن بسته بندی اولیه و خود کالا، انواع جعبه مقوایی، کارتن دو لایه (سینگل فیس) و کارتن سه لایه برای آن در نظر گرفته میشود و برای کارتن مادر(بسته بندی پک های کوچکتر) از کارتن پنج لایه استفاده میشود. تولید کنندگانی که قصد دارند برند و یا طرح خاصی را بر روی پک هایشان چاپ کنند، میتوانند از جعبه لمینتی بدین منظور بهره ببرند.

برای مطالعه بیشتر: جعبه سازی در استان البرز با مدل های متعدد

افزایش فروش با بسته بندی آن

طبق گزارش ها و مستندات موجود، بسته بندی های جذاب و شکیل به راحتی با مخاطبان تعامل برقرار کرده و آنها را مشتاق به تماشا، تهیه و خرید محصول مد نظر میکند. اولین گام برای کسب رضایت مشتری، نوع بسته بندیست.

ممکن است برخی از تولید کنندگان این عقیده را داشته باشند که تنها کیفیت محصول برای ارائه آن کافیست و تهیه یک بسته بندی مناسب و ارزنده، کاری بیهوده و هزینه ایست اضافی، اما با توجه به رقابتی شدن بازار کنونی، این کار نوعی تبلیغات برای شناخته شدن برند شما محسوب شده و میتواند بازار پر سودی را برای شما در دراز مدت به ارمغان بیاورد.

این امکان را در نظر داشته باشید رقبا اگر جعبه بسته بندی عسل و محصولات جانبی زنبور خاص و مناسب تری به بازار عرضه کنند و بازار غرق این پک ها شوند و در مقابل محصول با کیفیتی که شناخته شده نیست و بسته بندی متناسبی ندارد چه جایگاهی در بازار رقابتی کنار بسته بندی های خاص نام برده شده کسب خواهد نمود؟

حال چگونه میتوان این کار را انجام داد؟ با استفاده از جعبه هایی از جنس مقوا و کارتن. این جعبه های بسته بندی نه تنها مقاومت بالایی میتوانند دارا باشند، بلکه در نگهداری از کالا به خوبی عمل کرده و با انجام فرآیند هایی بر روی کارتن مثل انتخاب مدل خاص بسته بندی، طراحی طرح منحصر به فرد و اعمال آن با چاپ افست و چاپ فلکسو بر روی جعبه و کارتن و همچنین خدمات چاپ، میتواند جعبه بسته بندی عسل و محصولات جانبی زنبور را نزد مخاطبان خوش جلوه و مثال زدنی نماید.

کدام کشورها متقاضیان تهیه و خرید محصولات جانبی زنبور عسل ایرانی هستند؟

از آن جایی که کیفیت و طعم عالی فراورده های جانبی زنبور عسل ایرانی زبانزد کشور های دنیاست، بخشی از آن به کشور های دیگر صادر میشود که البته می بایست توجه داشته باشید که تولید کنندگان باید بسته بندی های خود را مطابق با سلیقه و نظر کشور مقصد طراحی و تولید کنند که به این منظور، توصیه میشود از جعبه لمینتی قافل نشوند که پیش تر از آن سخن گفته شد. از جمله این کشورهایی که دریافت کننده این کالای با ارزش ایرانی هستند، میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قطر
  • امارات
  • عمان
  • کویت
  • مالزی
  • ترکیه
  • آذربایجان
  • کانادا

بهترین طراحی برای بسته بندی کالا های جانبی زنبور عسل

تمام مواد غذایی و خوراکی نباید در مجاورت تابش مستقیم نور خورشید قرار بگیرند. اغلب محصولات جانبی زنبور عسل که در فروشگاه ها عرضه میشوند، تنها بسته بندی اولیه یعنی همان داخل قوطی شیشه ای و طلق پلاستیکی دارند که این نوع بسته بندی به تنهایی به هیچ عنوان صحیح نمیباشد. اگر عسل پوشش ثانویه داشته باشد، نه تنها از نور آفتاب در امان خواهد بود، بلکه این امکان را به مشتری میدهید که پس از هر بار استفاده آن را دوباره در بسته بندی خود قرار دهد.

جعبه بسته بندی عسل

نکته: چاپ کارتن چیست و چرا محبوبیت دارد؟

لزوم ایجاد موقعیت برای بازاریابی!

محصولات جانبی عسل کالایست که از ارزش غذایی بالایی برخوردار بوده و خواص درمانی بالایی دارد. شاید برایتان جالب باشد بدانید که عسل تنها خوراکیست که فاسد نمیشود. این کالای ارزشمند علاوه بر خوراکی بودن، در رژیم غذایی، درمان برخی بیماری های صعب العلاج، امور مربوط به زیبایی پوست و غیره استفاده شده و خریداران پروباقرصی دارد.

ایران با دارا بودن تنوع در گل و گیاه، عسل های گوناگونی داشته و از این رو، بسیاری از کشور های منطقه و حوزه خلیج فارس، در سدد تهیه آن میباشند. متاسفانه برخی از تولید کنندگان عسل، اقدامات لازم در جهت بسته بندی آن را نادیده گرفته و همین سبب سواستفاده دلال ها و بعضی کشور های دیگر میشود.

نکته: برخی از کشورها با دریافت عسل ایران، آنها را مجدد با نام کشور و برند خود بسته بندی کرده و سپس به کشور های دیگر صادرات میکنند. اگر روند بسته بندی این محصول با ارزش در کشورمان به درستی صورت بگیرد، چنین اتفاقی رخ نخواهد داد و ارز آوری بسیار خوبی در این حوضه برای کشور عزیز مان ایران رقم خواهد خورد.

مطالعه آزاد: رابطه بسته بندی کالا با برند چیست؟

خرید جعبه بسته بندی عسل و محصولات جانبی زنبور

اگر صادر کننده و یا تولید کننده این نوع کالاها هستید، لازم است که برای بسته بندی آن یک شرکت معتبر و حرفه ای که سابقه تولید و ساخت انواع مدل های این محصول را داشته انتخاب نمایید تا این کار به بهترین نحو ممکن صورت بگیرد و شما با متقاضی محترم با خیال راحت ثبت سفارش نمایید.

شما همراهان عزیز برای کسب هر نوع اطلاعاتی در خصوص چگونگی انتخاب جعبه بسته بندی عسل و محصولات جانبی زنبور، میتوانید با کارشناسان گروه تولیدی کارتن سازی کارتن پک از صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.

برای رسیدن به موفقیت تنها به هدف خودت ایمان داشته باش.

5/5 - (11 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *