کارتن بسته بندی مکمل ورزشی + جعبه قرص و پودر بدنسازی

کارتن بسته بندی مکمل ورزشی

کارتن بسته بندی مکمل ورزشی و شیوه ارائه آن یکی از جذاب ترین بخش ها در خرید قرص و پودر های بدنسازی برای ورزشکاران بوده که هر چه خلاقانه تولید شده باشد، پتانسیل بی شماری در جذب آنها خواهد داشت. کارتن بسته بندی مکمل ورزشی همانند یک پل ارتباطی میان مشتری و محصول بوده و به دلیل داشتن بازار رقابتی بالا، نیاز به یک جعبه بسته بندی فوق العاده داشته تا نسبت به رقبا برجسته تر شود.

خواندنی ها: قیمت کارتن و خرید آنلاین جعبه بسته بندی

متقاعد سازی مشتری برای خرید کارتن مکمل پروتئینی

امروزه با توجه به فروش بالای پروتئین های ورزشی (پودر و قرص) و بازار پر تقاضای مکمل ها، شیوه ارائه متفاوت این محصولات ورزشی تنها با کمک یک المان امکان پذیر خواهد شد که آن هم بسته بندیست. مکمل های پروتئینی که ورزشکاران در رشته های گوناگون از جمله بدنسازی از آن برای پرورش اندام و افزایش قدرت بدنی خود بهره میبرند، حاوی قرص و پودر بوده که به تنوع در بسته بندی نیازمند هستند.

جهت انتخاب کارتن برای چنین محصولاتی در ابتدا باید از دوام جعبه آن اطمینان حاصل نمایید تا به هنگام بسته بندی، جعبه و کارتن دفورمه نشود زیرا بسته بندی این محصولات به اندازه خود آنها برای خریداران حائز اهمیت است و هر چه متریال و ترکیب ورق به کار رفته در آن درجه یک باشد، نه تنها نشان از کلاس کاری برند و تجارت شماست، بلکه فروش آن را نیز تحت تاثیر قرار خواهد داد.

کارتن پنج لایه و سه لایه را میتوان بهترین و مناسب ترین گزینه برای جعبه قرص و پودر بدنسازی تلقی نمود زیرا هم از دوام خوبی برخوردار بوده و هم با توجه به ماهیت کارتنی که دارند، میتوان از چاپ و انواع خدمات چاپ برای زیبایی و مشخص نمودن هویت برند مربوطه استفاده نمود.

مرتبط بخوانید: کارتن سه لایه تا چند کیلوگرم تحمل وزن دارد؟

چاپ کارتن بسته بندی مکمل ورزشی، ضامن سلامتی مصرف کننده!

چگونه میشود که چاپ جعبه قرص و پودر و کارتن بسته بندی مکمل ها دست افراد سود جو را از فروش محصولات فیک و تقلبی کوتاه می نماید؟

یکی از خطراتی که در کمین ورزشکاران و مصرف کنندگان مکمل های پودری و قرصی بوده و لازم است به آن توجه داشته باشند، فروش محصولات و مکمل های ناسالم از جمله گینر های فیک و تقلبی با برند های معتبر و اصل می باشد. این گونه افراد با عدم داشتن تعهد و مسوولیت در قبال به کار بردن مواد استاندارد و با کیفیت با ترفند های غیر اخلاقی، از مارک های شناخته شده بازار به نفع خود سو استفاده نموده و این خطرات جسمی و جانی فراوانی برای مصرف کننده به همراه خواهد داشت. علاوه بر این، فعالان و فروشندگان معتبر این حوزه را دچار ضرر های مالی شدیدی خواهند نمود و آنان را به مرحله ورشکستگی و انحلال خواهد کشاند.

امروزه تولید کنندگان نسبت به گذشته هوشیار تر شده و با بهره گیری از المان چاپ برای کارتن مکمل ورزشی و پروتئین ها، جلوی این جعل و سو استفاده را گرفته تا مشتری از اورجینال بودن این محصولات اطمینان خاطر کسب نماید. چاپ فلکسو و افست از رایج ترین چاپ ها در صنعت بسته بندی بوده که مطابق با نوع بسته بندی مد نظرتان از جمله کارتن فلکسویی و یا جعبه لمینتی میتوانید از هر یک بهره ببرید.

کارتن بسته بندی پودر و مکمل ورزشکاران

دانستنی ها: چاپ افست چیست و چگونه بسته بندی را منحصر به فرد میکند؟

برآورد قیمت جعبه قرص و پودر بدنسازی

در خصوص هزینه تمام شده کارتن مکمل و پروتئین ها عوامل زیادی دخیل هستند همانند:

  • ابعاد و وزن محصول
  • جنس بسته بندی ( کارتنی یا مقوایی)
  • ترکیب ورق و گرماژ
  • طرح گرافیکی و ساختاری
  • نوع چاپ
  • استفاده از خدمات چاپ
  • و تیراژ (تعداد) سفارش

توجه داشته باشید که با سفارش در تیراژ بالا میتوانید قیمت تمام شده مقرون به صرفه تری داشته باشید.

تماشا کنید: بسته بندی محصولات تولید شده در کارتن سازی کارتن پک

تامین کننده کارتن بسته بندی مکمل ورزشی، قرص و پودر بدنسازی

اگر قصد سفارش و خرید جعبه بسته بندی مکمل ورزشی (پودر و قرص) را دارید، میتوانید با مراجعه به وب سایت رسمی کارتن سازی کارتن پک مراجعه نموده و از مشاوره رایگان، بهره مند شوید.

5/5 - (7 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *