جعبه بسته بندی باتری + کارتن انواع مختلف باطری

کارتن انواع مختلف باطری

آیا باتری ها نیز بسته بندی دارند؟ چه نوع جعبه ای برای آنها مناسب خواهد بود؟

در جواب به این سوال باید گفت که بله؛ باتری و انواع آن همانند دیگر محصولات الکتریکی و الکترونیکی برای حفظ کیفیتشان نیاز به یک بسته بندی مناسب دارند. جعبه بسته بندی باتری در انواع پک های کارتنی و مقوایی تولید و به فروشندگان و تولید کنندگان آن عرضه میشود. در ادامه با ما همراه باشید تا در مورد جعبه بسته بندی باتری و انواع آن اطلاعاتی در اختیارتان قرار دهیم.

هدف از تولید جعبه بسته بندی باتری

در حالی که باتری ها به طور گسترده ای در لوازم الکتریکی و الکترونیکی استفاده میشوند، هم چنان منبع جرقه و آتش هستند. هنگامی که این محصول در یک پک نامناسب قرار بگیرد، میتواند یکپارچگی بسته بندی شما و ایمنی تمام کسانی را که در حمل و نقل آن دخیل هستند را به خطر بیندازد. باتری ها اصلی ترین اجزای فناوری های قرن جدید هستند. این کالا پر کاربرد در انواع گوناگونی هم چون قلمی، نیم قلمی، کتابی، سکه ای، UPS و باتری ماشین ارائه شده که برای تامین انرژی و وسایل نقلیه، سیستم های ذخیره انرژی، تلفن های همراه و غیره مورد استفاده قرار میگیرند.

تحویل محصول در یک جعبه بسته بندی مناسب، به اندازه کیفیت کالای درون آن اهمیت دارد. جعبه بسته بندی باتری اولین چیزی است که مشتریان هنگام دریافت و خرید محصول شما خواهند دید و شما میتوانید از آن به نفع خود برای حفظ مشتریان و افزایش فروش استفاده کنید.

دانستنی ها: خرید کارتن و قیمت جعبه بسته بندی در کارتن سازی کارتن پک

بسته بندی باتری و نکات کلیدی ساخت آن!

هر روزه مصرف کنندگان در سراسر جهان با انتخاب یک محصول از میان صدها کالا در قفسه مواجه می‌شوند. ممکن است که آنها به سراغ همان برند آشنا خود که همیشه انتخاب میکنند بروند، اما شاید تصمیم بگیرند چیز جدیدی را امتحان کنند. آنها به دنبال چه هستند؟ با وجود صدها محصول برای انتخاب، این موضوع برای تولید کنندگان اهمیت دارد که محصولشان نسبت به رقبا متمایز شود و این متمایز شدن با چیزی امکان پذیر نخواهد شد به جز انتخاب یک بسته بندی با دوام و مناسب!

از آن جایی که باتری ها تنوع گوناگونی دارند و شیوه نگهداری از آنها تاثیر مستقیمی بر عملکردشان خواهد داشت، برای بسته بندی آنها جعبه کارتنی و مقوایی بهترین گزینه خواهد بود؛ به طوری که برای جعبه باطری قلمی که وزن کمی دارد، از جعبه مقوایی و برای باتری UPS و ماشین از کارتن سه لایه استفاده میشود.

بیشتر بدانید: کارتن سه لایه و ویژگی های آن

انواع مقوا هایی که برای تولید جعبه بسته بندی باطری به کار میرود، عبارت اند از ایندربرد و پشت طوسی که جهت حفظ استحکام جعبه، می بایست از مقواهایی با گرماژ بالا استفاده نمود.

استند کارتنی باطری

یکی از مهم ترین دلایل استفاده از استند کارتن باتری، در معرض دید قرار گرفتن و تسریع در فروش آنهاست. این استند ها با نمایش بهتر محصول در میان شلف فروشگاه، ناخود آگاه نگاه مخاطب را به خود جلب نموده و او را ترغیب به خرید مینماید. کاربرد و مزیت های استند کارتنی باتری تنها به موارد ذکر شده محدود نمیشود، بلکه نظم قفسه های فروشگاه را نیز به همراه دارد که این به نوبه خود در عدم سردرگمی فروشنده تاثیر خواهد داشت. این نوع بسته بندی، علاوه بر بازیافت پذیری، امکان درج چاپ و استفاده از سایر خدمات چاپ را دارا بوده که همانند یک بیلبورد تبلیغاتی برای تولید کننده و یا فروشنده عمل خواهد نمود.

 جعبه استند کارتنی باتری

خواندنی ها: گرماژ کاغذ و مقوا چیست؟

متمایز نمودن جعبه و کارتن بسته بندی باتری با فرآیند چاپ

مخاطبان انتظار دارند که محصولشان را در یک بسته بندی شیک تحویل بگیرند. امروزه بالغ بر 90 درصد مشتریان به هنگام خرید، با انبوهی از کالا در بسته بندی های متفاوت رو به رو میشوند که در این میان برنده واقعی تولید کننده ایست که برای پک خود هزینه بیشتری نموده و از بروز ترین طرح و مدل ها بهره برده باشد زیرا هر جعبه ای که جذاب تر ارائه شده باشد، پتانسیل بالایی برای فروش خواهد داشت.

یکی از المان هایی که در این خصوص به تولید کنندگان کمک فراوانی خواهد نمود، استفاده از فرآیند چاپ روی بسته بندی است. دو چاپ فلکسو و افست از پرکاربرد ترین ها در صنعت بسته بندی بوده که هر کدام ویژگی و کاربرد خاص خود را دارند. چاپ افست بدین گونه بوده که ابتدا چاپ بر روی مقوا اعمال شده سپس این مقوای چاپدار که پس از چاپ نامش به پوستر تغییر می یابد، به وسیله دستگاه های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک بر روی شیت کارتن چسبانده شده که در آخر به آن، جعبه یا کارتن لمینتی گفته میشود. این چاپ بدون داشتن محدودیت در انتخاب طرح و رنگ، از پر طرفدار ترین چاپ در صنعت بسته بندی یاد میشود.

برای جعبه مقوایی باتری و جعبه لمینتی باتری، از چاپ افست و برای کارتن بسته بندی باتری از چاپ فلکسو بهره گرفته میشود.

اطلاع رسانی: چاپ افست چیست؟

درباره کارتن پک

کارتن سازی کارتن پک با داشتن سابقه ای درخشان در تولید انواع کارتن و جعبه بسته بندی برای بازار ایران و خارج (صادرات) همواره سعی در ارائه بهترین بسته بندی ها با مرغوب ترین متریال به شما مشتریان گرامی است. جهت ثبت سفارش و خرید جعبه و کارتن باتری با ما در تماس باشید.

5/5 - (5 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *