کارتن بسته بندی چراغ ماشین | جعبه چراغ عقب و جلو خودرو

بسته بندی چراغ ماشین 2

کارتن بسته بندی چراغ ماشین چگونه طراحی میشود؟ آیا استفاده از پک های کارتنی و مقوایی تنها گزینه برای بسته بندی این قطعه پرکاربرد در خودرو هاست؟ چه تیراژی از بسته بندی چراغ جلو و عقب خودرو قابل تولید میباشد؟ شما خوانندگان عزیز میتوانید پاسخ تمامی این پرسش ها را در این نوشته بیابید.

مهم: خرید آنلاین کارتن و قیمت جعبه بسته بندی در کارتن پک

انواع کارتن بسته بندی چراغ ماشین

چراغ عقب و جلو از لوازمات یدکی اتومبیل ها محسوب شده و نیاز به یک بسته بندی با دوام و مقاوم دارد. پس از طی شدن پروسه ساخت و تولید از تولید چراغ های بدنه ماشین می بایست برای فروش و ارسال به نقاط مختلف آماده شوند و یا در انبار به صورت منظم چیده شوند. از آنجایی که قطعات صنعتی تا حدود زیادی نسبت به ضربه، جابه جایی، خط و خش و غیره واکنش نشان داده و آسیب پذیر هستند، باید بسته بندی آنها اصولی و دقیق صورت بگیرد؛ در نتیجه انتخاب یک بسته بندی ایمن برای آن ضروریست.

جعبه کارتنی که اغلب برای پک چراغ خودرو ها استفاده میشود، کارتن سینگل فیس (دو لایه) و کارتن سه لایه بوده که میتواند با چاپ فلکسوگرافی و یا افست تحویل مشتری داده شود. آن دسته از تولید کنندگانی که میخواهند شاهد درآمد زایی بالایی در حرفه و یا حیطه کاری خود باشند، پیشنهاد ما استفاده از چاپ افست که نتیجه آن تولید جعبه های لمینتی است، می باشد.

خواندنی ها: کارتن سینگل و مزیت های استفاده از آن

طراحی جعبه چراغ ماشین در بازاریابی و ارتباط آن با مشتری

قطعات اصلی خودرو هم چون چراغ عقب و جلو پس از تولید و پیش از آن که در بازار توزیع شوند، نیاز است تا در یک جعبه کارتنی چند لایه (مثل سینگل فیس و سه لایه) بسته بندی شوند زیرا اگر حین جابه‌جایی به انبار آسیب ببینند، هزینه زیادی صرف تعمیر آنها خواهد شد. چراغ های بخش بیرونی اتومبیل ها (چراغ های روی بدنه) نقش مهمی را در ایمنی و طول عمر وسایل نقلیه دارند. با توجه به اهمیت و ضرورت این قطعه مهم در صنعت حمل و نقل، مشتریان همیشه به دنبال خرید و تهیه محصولات مورد اعتماد و معتبر هستند. حال چگونه و از کجا این اطمینان حاصل میشود؟

تولید کننده را در نظر بگیرید که کیفیت کالاهایشان یکسان بوده اما شیوه بسته بندی و دیزاین آنها با یکدیگر فرق دارد؛ اولی کالاهای خود را در یک جعبه کارتنی طراحی شده بسته بندی نموده و دیگری همان محصول با همان کیفیت را در قالب یک کیسه نایلونی و یا یک جعبه دفورمه تحویل مشتری میدهد. در چنین شرایطی مشتری چه احساسی خواهد داشت؟ به کدام محصول و برند اعتماد خواهد کرد؟

پاسخ روشن است؛ به محصولی که تولید کننده برای بسته بندی اش هزینه نموده و نام و علامت تجاری خود را بر روی آن ثبت کرده است. طراحی منحصر به فرد جعبه و کارتن چراغ ماشین، نه تنها سبب افزایش آمار فروش و حفاظت از کالای درونی میشود، بلکه تصویری معتبر از برند شما در ذهن مخاطبان ساخته خواهد شد.

مرتبط بخوانید: بسته بندی کالا و رابطه آن با برندینگ

کارتن و جعبه چراغ خودرو

استفاده از جعبه و کارتن بسته بندی جعبه چراغ اتومبیل چه نتایج مثبتی دارد؟

طبق مقالات گذشته عنوان شده، بسته بندی اولین عاملی است که مشتری حین خرید به آن توجه می نماید. بسته بندی نه تنها از محصول نگهداری می‌کند، بلکه بستر مناسبی را برای درخشش و برجسته شدن برند مخصوص شما را فراهم می آورد. با نمایش و معروف شدن برند تجاری بر جعبه بسته بندی، مشتریان فعلی شما تبدیل به خریداران دائمی خواهند شد. همین داشتن مشتری و خریداران دائمی و وفادار از اصلی ترین دغدغه هر شرکت و برندی است چرا که مردم در صورت رضایت داشتن از خرید خود، آن را به اطرافیان خود تبلیغ نموده و در خرید های بعدی به سراغ محصولات شما خواهند آمد.

به دلیل رضایت بالایی که از خرید خود داشته‌اند برند شما را برای اطرافیان خود تبلیغ میکند و خود نیز در خریده های بعدی به سراغ محصولات شما روی خواهند آورد.

بیشتر بدانید: جعبه کارتن بلبرینگ و مزیت بسته بندی آن

چراغ جلو و عقب ماشین، ضامن حفظ سلامتی شما!

آیا تا کنون به این موضوع فکر کرده اید که اگر اتومبیل ها هیچ چراغ و سیستم روشنایی نداشتند، چه اتفاقی می افتاد؟ همان طور که واضح است، چراغ های ماشین از اصلی ترین قطعات در خودروهاست که مهم ترین کاربرد آن کمک به دید راننده حین رانندگی است. شاید تصور کنید که چراغ های بدنه خودرو، تنها مختص به دید راننده بوده اما ایمنی سرنشینان، زیبایی اتومبیل و از همه مهم تر پیشگیری از تصادف، مهم ترین کاربرد چراغ عقب و جلو میباشد.

صرفا جهت اطلاع رسانی: جعبه بسته بندی قطعات خودرو

سوالات متداول

با ما همراه باشید تا به برخی از پرسش های مخاطبان گرامی پاسخ دهیم.

1- حداقل تیراژ سفارش کارتن و جعبه چراغ ماشین؟

1000 عدد

2- چه چاپی برای بسته بندی چراغ عقب و جلو توصیه میشه؟

هر دو چاپ افست و فلکسو کارایی و مزایای خاص خود را دارند ولی اگر عملکرد بهتری در فروش محصولات خود میخواهید، پیشنهاد ما به شما جعبه های لمینتی (چاپ افست) است.

3- پر استفاده ترین نوع کارتن بسته بندی برای چراغ ماشین کدومه؟

کارتن سینگل لمینتی و سه لایه اغلب برای بسته بندی چراغ ماشین کاربرد دارند.

چرا شرکت چاپ و بسته بندی کارتن پک؟

کارتن سازی کارتن پک با در نظر گرفتن استاندارد های لازم و بهره گیری از دانش روز، انواع جعبه های کارتنی، مقوایی، کرافت، هارد باکس و دیگر مدل ها را طبق سلیقه و نظر شما خریدار گرامی به تولید میرساند. این مجموعه سرعت عمل در تحویل سفارش های مشتری را خط مشی خود دانسته و همین سبب شده تا در زمره بهترین کارتن سازی های کشور قرار بگیرد. شما همراهان گرامی میتوانید جهت خرید و سفارش کارتن و جعبه چراغ ماشین با ما در تماس باشید.

5/5 - (7 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *