خرید کارتن انار + تولید جعبه بسته بندی انار صادراتی با “نمونه”

کارتن بسته بندی انار

کارتن انار صادراتی را میتوانید با بهترین متریال و کیفیت به صورت سفارشی صفر تا صد در مجموعه کارتن پک سفارش و تهیه نمایید. کارتن انار به دو صورت فلکسویی و لمینتی ارائه شده که مشتریان میتوانند با توجه به نیاز داخلی و خارجی، هر یک را خرید نمایند. کارتن لمینتی انار به دلیل آن که مواد با کیفیتی در پروسه تولید آن به کار میرود، برای صادرات مناسب تر میباشد.

اطلاعیه: خرید آنلاین و قیمت کارتن بسته بندی در کارخانه کارتن پک

بسته بندی انار

از خواسته هر تولید کننده با انگیزه ای، در دست داشتن نبض بازار خارجی و پیروزی از سایر رقبای خویش است و همواره تلاش میکند که سود زیادی را کسب نمایند. اما چگونه؟

چطور میشود که یک تولید کننده در امر صادرات، موفق بوده و تولید کننده دیگری با همان میزان کیفیت محصول، پیشرفتی در کسب و کارش حاصل نشده و محصولاتش نظر مخاطبان خارجی را جذب نمیکند؟!!

اگر کمی عمیق به این موضوع دقت کنید متوجه خواهید شد که در گذشته تنها کیفیت محصول برای مشتری و خریداران حائز اهمیت بود و آنها باور داشتند که کالای خریداری شده، حتما باید مرغوب و درجه یک باشد اما این طرز فکر، دیگر جایگاهی در این برهه از زمان ندارد.

امروزه نه تنها کیفیت محصول مهم است، بلکه نوع بسته بندی آن نیز اهمیت دارد زیرا اولین ارتباط مشتری با کالا، به محض دیدن بسته بندی برقرار میشود. یک بسته بندی جذاب همراه با کیفیت مطلوب، شما را به سودی باور نکردنی خواهد رساند. بنابراین تولید کنندگان میتوانند با صرف کمی هزینه برای بسته بندی خود، آنها را شیک و لاکچری وارد بازار کرده تا ضمن جلب نظر کشور هدف، شاهد پیشرفت در کسب و کار خود باشند.

یادآوری: جعبه سازی + تولید انواع مدل های مختلف جعبه

کارتن لمینتی انار

در ابتدا لازم است بدانید لمینت چه معنایی دارد. لمینت در کارتن سازی، فرآیندیست که طرح و چاپ مد نظر روی مقوا اعمال میشود که پس از اعمال چاپ بر روی مقوای مدنظر، نام مقوا تغییر کرده و آن را دیگر با نام پوستر میشناسند. در نهایت این پوستر است بر روی شیت کارتن توسط دستگاه های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک چسبانده میشود که در پایان به آن جعبه کارتن لمینتی می گویند.

مرتبط بخوانید: جعبه و کارتن لمینتی چگونه نمودار فروش را صعودی میکنند؟

لمینتی شدن علاوه بر آن که تا حدودی بر مقاومت کارتن می افزاید، این امکان را فراهم می آورد که هر طرح و رنگی که مشتری در نظر دارد، بر روی کارتن یا جعبه اعمال شود. بسته بندی های لمینتی، راهی موثر برای پرورش و حفظ هویت محصول به خصوص در پک صادراتی بوده که علاوه بر اینکه مصرف کننده را شیفته پک میکند و کیفیت چاپ افست بالایی دارند، برند شما تبدیل به انتخابی های بعدی او برای سفارش خواهد کرد.

دانستنی ها: چاپ کارتن چیست و چگونه باعث هویت دار شدن کالا میشود؟

صادرات انار ایران

کشور ما با تنوع اقلیمی خود، انار های با کیفیت و مرغوبی را تولید می نماید که ارزش صادرات دارد. انار صادراتی ایران، در بهترین شرایط دارای پوستی قرمز رنگ و درخشان هستند؛ صدها هزار دانه قرمز در دل میوه انار جای گرفته است. سهم انبوهی از این میوه بهشتی به کشورهای حوزه خلیج فارس، چین، روسیه و ارمنستان ارسال میگردد.

انار از جمله پر سود ترین معاملاتی بوده که در کشور انجام میشود؛ انار صادراتی ایران با بهترین طعم، رنگ، مزه و شکل ظاهری، پتانسیل بی شماری را برای صادرات به کشور های اروپایی دارد که اگر تحریم و برخی مشکلات از میان برداشته شود، میتوان به سود آوری و رونق بازار، بیشتر امیدوار بود.

کارتن فلکسویی و لمینتی انار

بسته بندی انار به چه شیوه ای صورت میگیرد؟

شاید دیده باشید که برخی تولید کنندگان و فروشندگان، انار را در بسته بندی هایی از جنس پلاستیک و چوب قرار میدهند که جلوه و ظاهر زیبایی نداشته و امکان اجرای طرح و رنگ خاصی بر آن امکان پذیر نخواهد بود. از طرفی این پک وزن نسبتا بالایی داشته و حمل و نقل آنها به نسبت سختر و پر هزینه تر خواهد بود؛ جدا از این، بازیافت پذیر نبوده و سبب آسیب به طبیعت میشوند.

اولویت قرار دادن ویژگی دوستدار محیط زیست بودن و راحتی مردم به هنگام خرید و حمل و نقل، امریست که هر تولید کننده ای ملزم به در نظر گرفتن آن است. در نتیجه به تولید کنندگان توصیه میشود از کارتن بسته بندی که بازیافت پذیر هستند، بهره ببرند؛ کارتنهای سه لایه و پنج لایه برای پک انار گزینه ایده آلی خواهند بود و انتخاب این لایه ها به نسبت وزن محصول درون جعبه است.

تماشا کنید: بسته بندی انواع محصولات تولید شده در کارتن پک

تفاوت کارتن انار صادراتی با غیر صادراتی

کارتن صادراتی انار به علت آنکه مدت طولانی را حین حمل و نقل سپری میکنند، بسیار مقاوم و با کیفیت هستند. این کارتن ها با طرح و چاپ شکیل تری نسبت به غیر صادراتی تولید میشوند زیرا برای صادرکنندگان، زیبایی کارتن جهت شناخته شدن برند شان حائز اهمیت است.

بسته بندی که برای کارتن انار صادراتی در نظر گرفته میشود، معمولا کارتن سه لایه و کارتن پنج لایه هستند. باید بدانید که اکثر محصولات صادراتی از جمله انار که به کشورهای دیگر صادر میشوند، در طول مسیر درون کانتینرهای یخچال دار یا مدتی در سرد خانه ها قرار میگیرند تا سالم به مقصد برسند.

صرفا جهت اطلاع: کارتن 4 لایه و میزان تحمل وزن آن

به علاوه، جنس این کارتن ها به گونه ای است که در دمای زیر صفر درجه سبب ترکیده شدن بسته بندی نخواهند شد. این کارتن ها علاوه بر آن که فرآیند لمینت روی آنها انجام میشود، یک لایه سلفون نیز بر روی آنها قرار میگیرد تا هم از محصول مراقبت کند و هم شکل ظاهری شکیل تر و شفاف تری داشته باشند.

چینش اصولی انار در کارتن بسته بندی

اگر چینش انار را به صورت دو ردیفه روی هم درنظر بگیرید، لازم است که از یک کارتن بسته بندی بسیار محکم و مقاومی استفاده شود تا از له و کاسته شدن کیفیت انار جلوگیری شود.

در زمان چیده شدن انار بر روی یکدیگر بهتر است از یک لایه منقسم یا جدا کننده کارتنی بین آنها بهره برد که به این جدا کننده divider نیز می گویند. این دیوایدر و یا منقسم از جنس کارتن دو لایه یا کاغذ کرافت با گرماژ بالا می باشد. کار اصلی این جدا کننده جلوگیری از ضربه زدن میوه جات به هم است زیرا این ضربها باعث میشود کالا زده دار شده و در کاهش قیمت نهایی تاثیر گذار باشد.

عوامل تاثیر گذار بر قیمت کارتن انار

قیمت کارتن انار صادراتی و غیر صادراتی با توجه به جنس و متریالی که برای کارتن گرفته میشود، متغیر خواهد بود. المان هایی نظیر جنس کارتن (ترکیب لایه ها) بسته بندی، مدل جعبه، چاپ و استفاده از خدمات چاپ، همگی بر قیمت نهایی و تمام شده آن اثر دارند.

سخن پایانی

کارتن سازی کارتن پک با پشتکار شبانه روزی خود در استان البرز، در تلاش است تا بهترین و با کیفیت ترین بسته بندی ها را تولید و در اختیار شما همراهان و مخاطبان همیشگی قرار دهد. جهت کسب اطاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان، به بخش تماس با ما سایت کارتن پک مراجعه کرده و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

ممنون که با ما همراه بودید.
4.9/5 - (8 امتیاز)

6 دیدگاه برای “خرید کارتن انار + تولید جعبه بسته بندی انار صادراتی با “نمونه”

    • زهره انوری گفته:

      با درود. برای سفارش کارتن انار هم میتونید به صورت حضوری تشریف بیارید دفتر فروش و هم به صورت آنلاین اقدام کنید.

    • زهره انوری گفته:

      وقت بخیر. برای دریافت استعلام قیمت کارتن انار با شماره زیر تماس حاصل فرمایید و یا از طریق واتس آپ پیام بفرستید.
      0912-7216275

    • زهره انوری گفته:

      با درود. وقت بخیر. برای سفارش کارتن انار هم میتونید حضوری تشریف بیارید کارخونه و هم به صورت آنلاین ثبت سفارش انجام بدید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *