جعبه کارتن گلابی از تولید به مصرف در ابعاد گوناگون

کارتن بسته بندی گلابی

جعبه کارتن گلابی بهتر است حدالامکان به صورت لمینتی ارائه شود تا بتوان با درج تصاویر و عناوین مرتبط، آن را متفاوت از سایر رقبا وارد بازار هدف نمود. از مهم ترین مشخصات جعبه کارتن گلابی مناسب میتوان به دو معقوله مقاومت آن در برابر عوامل اقلیمی همانند رطوبت، باد، دما و زیبایی ظاهری جعبه اشاره نمود.

مهم: کارتن میوه صادراتی در طرح و مدل های مختلف

تولید کارتن بسته بندی گلابی چه اهمیتی دارد؟

گلابی میوه ایست باستانی، شیرین و زنگوله ای شکل که با دارا بودن کلسیم، فسفر، آهن و منیزیوم از لحاظ علمی خواص بیشماری برای سلامت بدن دارد. با نزدیک شدن به فصل رسیدن گلابی، تولید کنندگان و باغداران این محصول می کوشند تا بهترین جعبه کارتن گلابی را خریداری و سپس روانه بازار نمایند.

نخستین اقدامی که کشاورزان و باغداران پس از برداشت گلابی می بایست انجام دهند، انتخاب یک بسته بندی مناسب و با دوام به منظور نگهداری و بازاریابی آن می باشد که مدت زمان انجام این فرآیند بستگی به حساسیت تولید کننده در انتخاب پک مد نظر و بازار هدف وی خواهد داشت. شایان ذکر است بسته بندی که برای گلابی در نظر گرفته میشود باید به گونه ای باشد که در هر شرایط دمایی، مقاومت خود را از دست ندهد و از فاسد شدن میوه جلوگیری نماید.

برای بسته بندی گلابی روش های گوناگونی وجود دارد هم چون استفاده از پک های نایلونی و جعبه های چوبی اما هیج بسته بندی همچون جعبه های کارتنی برای نگهداری از میوه ها که از حساسیت بالایی برخوردار هستند، مناسب و مقرون به صرفه نخواهد بود. کارتن بسته بندی گلابی با توجه به تعداد گلابی، وزن و بازار هدف آن با ورق کارتن سه لایه و کارتن پنج لایه در پروسه تولید قرار میگیرد که هر چه ترکیب ورق به کار رفته در آن بهتر باشد، پتانسیل کارتن گلابی به منظور نگهداری بیشتر خواهد شد.

اطلاع رسانی: خرید آنلاین و قیمت کارتن بسته بندی در کارتن پک

بهبود تبلیغات با چاپ کارتن گلابی

یکی از مهم ترین المان هایی که در فرآیند بازاریابی وجود خواهد دارد، درج اطلاعاتی از سوی کشاوز و تولید کننده مبنی بر معرفی ویژگی های محصول و راه های ارتباطی و سفارش دوباره از آنهاست که این امر به شناخته شدن برند و گسترش کسب و کار شما کمک فراوانی خواهد نمود. در این بین کارتن لمینتی گلابی که حاصل کار چاپ افست میباشد، به خصوص برای صادرات بسیار اهمیت دارد زیرا هم ظاهر بهتری داشته و هم دوام بالایی نسبت به کارتن های غیر لمینتی دارد. چاپ با کیفیت از اصلی ترین پارامتر هایی است که در بسته بندی لمینتی دیده میشود به همین خاطر این پک ها با جلوه شکیل و لاکچری خود، هم برای بازار داخلی و هم برای بازار خارجی و صادرات، گزینه ایده آلی خواهد بود.

کارتن بسته بندی گلابی صادراتی نیز باید دارای طرح های گرافیکی خلاقانه و چشم نواز باشد تا به عنوان یک ابزار تبلیغاتی ارزان قیمت بتواند در جهت افزایش فروش محصول عمل نموده و سود زیادی را برای تولید کننده به ارمغان بیاورد. چاپ کارتن سبب میشود تا محصول هویت دار شده و سبب برجسته سازی برند تجاری شود.

جعبه کارتن بسته بندی گلابی

جلوگیری از برگشت محصول با تهیه کارتن گلابی!

در خصوص صادرات میوه و صیفی جات ایران به کشور های هم جوار اغلب اخبار ناگواری هم چون برگشت خوردن محصولات به گوشمان میرسد که این یعنی به هدر رفتن زحمت و دست رنج کشاورزان. گلابی از جمله میوه هایی است که در صورت عدم بسته بندی مناسب، به سرعت لکه دار و له شده و قابلیت بازاریابی و فروش خود را از دست میدهد. در خصوص خرید پک میوه و صیفی جات، کشاورزان باید با کارشناسان فروش شرکت های کارتن سازی صادق بوده تا آنها مطابق با شرایط، بهترین پک را برایشان در نظر بگیرند.

به طور مثال،کارتن گلابی صادراتی به علت قرار گیری در محیط سردخانه ای، لازم است که در ترکیب ورق آن حتما از فلوت ضد رطوبت استفاده گردد تا محصول با حفظ کیفیت اولیه خود به مقصد برسد و زحمات شما هدر نرود. این نکته را در نظر داشته باشید که هر چه برای جعبه کارتن گلابی صادراتی هزینه نمایید، به حفظ موقعیت شما در کشور هدف کمک خواهد شد.

اطلاع رسانی: جعبه سازی با مدل های مختلف در کرج

شیوه قیمت گذاری جعبه بسته بندی گلابی

جعبه بسته بندی گلابی به دو صورت با کارتن فلکسویی و جعبه لمینتی تولید میشود که حداقل تعداد سفارش برای هر کدام از این پک ها، 1000 عدد است. این که کدام جعبه برای شما میتواند مناسب باشد، بستگی به بازار هدف و میزان بودجه شما دارد. اگر خواهان سفارش کارتنی زیبا و با دوام نسبی بالا هستید، پیشنهاد ما به شما، سفارش کارتن لمینتی است که در همان وهله اول نظر هر بیننده ای را به خود جلب می نماید.

ما را بیشتر بشناسید.

کارتن سازی کارتن پک با تلاش شبانه روزی و با داشتن کادری مجرب و متخصص در حوزه چاپ و بسته بندی، آماده ارائه بهترین و به روز ترین خدمات به شما مشتریان گرامی است تا در مدت زمان کوتاهی بتوانید به کسب و کار خود سامان دهید. برای دریافت مشاوره رایگان و استعلام قیمت، با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

021-91002088 تلفن ثابت

0912-7216275 فضای مجازی

4.9/5 - (7 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *