بسته بندی مودم

جعبه و کارتن مودم

بسته بندی مودم در دو نوع فلکسویی و لمینتی با طرح و مدل سفارشی در شرکت های کارتن سازی تولید میشود. بسته بندی مودم برای حفاظت از آن و برند سازی، با استفاده از انواع جعبه کارتنی و مقوایی صورت میگیرد. در ادامه شما را با ساختار آنها آشنا خواهیم نمود.

اطلاع رسانی: خرید آنلاین کارتن آماده بسته بندی و جعبه در کارتن پک

چرا برای مودم، بسته بندی تهیه میشود؟

قبل از هر چیزی لازم است بدانید که مودم، بازار پر تقاضایی داشته و همین موضوع سبب شده تا نیاز به تهیه بسته بندی برای آن احساس شود. مودم وسیله ایست الکترونیکی برای دسترسی به فضای مجازی و دنیای اینترنت است. کلمه مودم برگرفته شده از سه حرف اول واژگان Modulator / Demodulator که وظیفه اصلی آن تبدیل سیگنال های دیجیتال به آنالوگ و بر عکس است. امروز با رشد این فناوری و نیاز عموم مردم به آن، باعث گشته تا تقاضای آن در افزایش یابد.

از آن جایی که مودم ها از جمله لوازم الکتریکی و الکترونیکی حساس به ضربه میباشند، کوچک ترین آسیب بر عملکرد آنها تاثیر منفی خواهد گذاشت و حتی در مواردی سبب از کار افتادن آن میشود. از همین رو می بایست یک بسته بندی مقاوم و با کیفیت، برای آن تهیه نمود.

اطلاع رسانی مهم: جعبه سازی در انواع مدل ها با کارتن و مقوا

چه کارتنی میتواند برای بسته بندی مودم مناسب باشد؟

جعبه و کارتنی که برای مودم به تولید میرسد، غالبا از دو نوع کارتن سینگل لمینتی و سه لایه بوده است که مطابق با نوع محصول و ابعاد آنها، هر یک قابل استفاده خواهد بود. با توجه به کاربرد و مزیت هایی که این کالای الکتریکی دارد و من باب حفظ کارایی شان، باید در بسته بندی های مقاوم و با قابلیت چاپ قرار بگیرند. برخی مودم ها که وزن و ابعاد کوچکی دارند همانند مودم های جیبی، برای پک آنها از جعبه های مقوایی با گرماژ بالا بهره گرفته میشود تا محصول حین جابه جایی و حمل و نقل دفرومه نشود.

مرتبط بخوانید: کارتن سه لایه و مهم ترین کاربرد آن

در حقیقت کارتن بسته بندی مودم تنها به منظور حمل و نگهداری از آن کاربرد ندارد، بلکه حامل اطلاعات و ویژگی آن نیز است. جعبه بسته بندی مودم اطلاعات مهمی از مشخصات، مدل، خارجی یا داخلی بودن و از این قبیل موارد را در اختیار خریدار قرار میدهد.

طراحی و مدل کارتن بسته بندی مودم

بسته بندی باید به گونه ای طراحی و تولید گردد که نشان دهنده ارتباط نزدیک آن با محصول باشد. اگر بسته بندی ماهیت همبستگی خود را با محصول نشان ندهد، یقینا نمیتواند بازاریابی خوبی را به ارمغان بیاورد. هنگامی که در حال ایجاد طرح منحصر به فرد برای جعبه بسته بندی مودم هستید، قبل از اینکه اجازه دهید مغز طراح کار کند و ایده دهد، باید از دیدگاه مشتری فکر کنید؛ به این فکر کنید که مشتری از بسته بندی محصول شما چه انتظاری دارد!

مغز انسان به رنگ ها واکنش نشان می دهد، بنابراین در انتخاب رنگ کارتن مودم لازم است دقت بیشتری داشته باشید. علاوه بر انتخاب رنگ، راحتی در باز و بسته کردن کارتن مودم یکی دیگر از آن معقوله هایی است که می بایست به آن توجه نمود. جعبه کیبوردی یکی از رایج ترین مدلها در صنعت کارتن سازی و مقوا سازی بوده که اغلب کارتن بسته بندی مودم به این مدل است. باز و بسته نمودن این جعبه بسیار آسان بوده و به خوبی محصول دورن آن بسته بندی میشود.

تماشا کنید: کارتن مودم در مدل های مختلف با چاپ اختصاصی

بسته بندی کارتنی مودم

دانستنی ها: جعبه کارتن کیبوردی چیست؟

اثر شگفت انگیز چاپ بر جعبه بسته بندی مودم

شاید به جرئت بتوان گفت فرآیند چاپ یکی از مهم ترین مولفه ها در صنعت بسته بندیست که نه تنها ظاهر بسته بندی را تحت تاثیر قرار داده و اطلاعات مهمی از محصول را در اختیار خریداران قرار میدهد، بلکه هویت کالای بسته بندی شده را نیز بر همگان آشکار میسازد. اگر محصولی از کیفیت بسیار خوبی برخوردار باشد، اما بر روی بسته بندی آن هیج چاپی صورت نگرفته باشد، مشتری چگونه میتواند آن را دوباره سفارش دهد؟!

در صنعت کارتن سازی، دو چاپ افست و فلکسو بیشترین استفاده را در این زمینه دارند؛ چاپ افست که نتیجه آن تولید جعبه های لمینتی است، اجرای هر گونه طرح و رنگ مطابق با سلیقه سفارش دهنده بر آن امکان پذیر خواهد بود. چاپ فلکسو که با نام فلکسوگرافی نیز شناخته میشود، به طور مستقیم بر جعبه اعمال شده که حاوی 4 رنگ اصلی آبی، قرمز، زرد و مشکی است.

خواندنی ها: چاپ فلکسو گرافی چیست و چه مزایایی دارد؟

سفارش کارتن بسته بندی مودم با چاپ اختصاصی

فروشندگان مودم به دلیل این که به تعداد زیادی کارتن بسته بندی نیاز دارند، پیشنهاد میشود به جهت کاهش هزینه ها و صرفه جویی در پول خرید خود را به صورت عمده و در تیراژ بالا انجام دهند زیرا خرید عمده کارتن مودم تا حد زیادی در هزینه های تمام شده اثر می‌گذارد؛ بدین گونه که ثبت سفارش در تیراژ بالا موجب کم شدن قیمت تمام شده میشود.

درباره کارتن پک

شرکت کارتن سازی کارتن پک با دارا بودن دستگاه های مدرن و بروز کارتن و جعبه سازی، همراه با تیمی متخصص و مجرب در تولید انواع کارتن بسته بندی برای بازار داخلی و صادراتی، آماده خدمت رسانی به متقاضیان محترم میباشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر، از طریق تماس با ما با مجموعه در ارتباط باشید.

5/5 - (5 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *