جعبه بسته بندی ساعت”دیواری، مچی، رومیزی و ایستاده”

کارتن بسته بندی ساعت

خرید جعبه بسته بندی ساعت یک امتیاز مثبت در جهت نگهداری و حمل و نقل مطمئن ایمن این کالا تلقی خواهد شد لذا در کنار کیفیت قابل قبول بسته بندی آن می بایست همراه با یک طراحی خیره کننده و لاکچری وارد بازار هدف شود.

شیوه بسته بندی ساعت و انواع آن در نمایش بهتر و فروش بیشتر آن همواره روند مثبت و افزایشی داشته و به همین خاطر در این نوشته به بررسی جعبه بسته بندی ساعت “دیواری، مچی، رومیزی و ایستاده در انواع عقربه ای و دیجیتال خواهیم پرداخت. پس با ما همراه باشید.

توجه: خرید قیمت و خرید کارتن آنلاین در کارتن پک

چگونگی تولید کارتن بسته بندی ساعت

با در نظر گرفتن این نکته که در هر خانه ای حداقل یک عدد ساعت (چه دیواری، رومیزی، مچی و ایستاده) وجود دارد، پس میتوان متوجه کاربرد فراوان این محصول شد. تمامی محصولات پس از تولید نیاز به یک بسته بندی دارند تا هم فرآیند نگهداری از آنها به درستی صورت بگیرد و هم ویژگی هایشان برای عموم نمایش داده شود. از آن جایی که تمامی ساعت ها در انواع مختلف دارای صفحه شیشه ای و حساس بوده و قیمت بالایی نیز دارند، در نتیجه بسته بندی آنها باید با یک متریال مناسب و مقاوم یکی از ارکان اصلی در جهت حفظ این محصول پر مصرف می باشد. چه بسته بندی بهتر از جعبه های کارتنی!

جعبه کارتن بسته بندی ساعت را میتوان روشی مطمئن و مقرون به صرفه برای پک انواع ساعت تلقی نمود. انواع کارتن هایی که بدین منظور تولید میشوند عبارت اند از کارتن سینگل لمینتی، سه لایه و پنج لایه. این جعبه ها با توجه به نوع ساعت، وزن و ابعاد قابل تولید می‌باشند. به طوری که جعبه بسته بندی ساعت رومیزی و دیواری با ورق سینگل و سه لایه و کارتن ساعت ایستاده با توجه به وزن و ابعاد نسبتا بالایی که دارد، با کارتن پنج لایه طراحی میگردد.

دانستنی ها: کارتن سینگل فیس و مهم ترین ویژگی های آن

جعبه هاردباکس ساعت مچی

ساعت های مچی عقربه ای و دیجیتالی از اقلام لوکس و اکسسوری های شیک به شمار آمده و افراد در گروه های سنی مختلف راغب به خرید و تهیه آن هستند. اگر دقت کرده باشید، ساعت های مچی را در جعبه های لاکچری، مقاوم و زیبایی قرار میدهند که به آنها جعبه هاردباکس گفته میشود. جنس هاردباکس از جنس مقوای کرجی فشرده بوده که برای بسته بندی اقلام ارزشمند و گران قیمت مورد استفاده قرار میگیرد.

به هنگام ورود به یک گالری ساعت مچی جهت خرید، هر اندازه که محصول جنس مرغوبی داشته باشد و حتی جز برند های مطرح نیز باشد، جای خالی یک جعبه هاردباکس که شایستگی نگهداری از این وسیله را داشته باشد، حس خواهد شد و بدون آن محصول از دید مشتری اعتباری نخواهد داشت. هم چنین با توجه به تقاضای روز افزون مردم در جهت خرید ساعت مچی و انتخاب آن برای هدیه دادن، پس تماما خرید یک جعبه با کیفیت و زیبا برای نگهداری از این کالا با ارزش ضروریست.

هاردباکس ساعت مچی

اطلاع رسانی: جعبه هاردباکس یا جعبه سخت چیست؟

طرح چاپی جعبه بسته بندی ساعت مچی زنانه و مردانه

اگرچه که متریال بسته بندی از اهمیت ویژه ای برخوردار است اما این دلیل نمیشود که تمام هدف و تمرکز را بر پک گذاشته و و از طرح روی جعبه غافل شد. طراحی جعبه بسته بندی ساعت باید به گونه ای باشد که کاملا منطبق با جنسیت مخاطبان بوده و مشتری نظیر آن را در هیچ گالری ساعتی ندیده باشد. طراحی جعبه و کارتن ساعت یکی از فاکتور هایی است که سبب انتقال حس خوب به مخاطب شده و او را مشتاق به تکمیل خرید خود میکند. به هنگام طراحی جعبه کارتن ساعت مچی برای بانوان اغلب از جعبه هارباکس با رنگ های روشن و زنانه بهره گرفته شده در حالی که برای جعبه ساعت مردانه از رنگ های خنثی مثل قهوه ای و مشکی استفاده می گردد.

دو چاپ افست و فلکسوگرافی از پر کاربرد ترین ها در صنعت بسته بندی بوده که نتیجه آن تولید کارتن های لمینتی و فلکسویی خواهد بود. جعبه و کارتن ساعت طبق سلیقه مشتری به دو صورت کارتن فلکسویی و لمینتی تولید و در اختیار تولید کنندگان و متقاضیان آن قرار میگیرد. چاپ افست با دارا بودن رنگ های بیشتر نسبت به فلکسو بیشتر مورد توجه تولید کنندگان واقع میشود.

خواندنی ها: چاپ افست در صنعت جعبه سازی

گوناگونی مدل های کارتن بسته بندی ساعت!

تولید کنندگان زیرک میدانند راحتی در باز و بسته نمودن جعبه در کنار طراحی نوین همه نشان از حسن نیت و احترام آنان به خریداران است. بسته بندی که به سهولت قابل استفاده بوده و شیوه حمل آسان به سهولت صورت میگیرد، مخاطب را نسبت به خرید دوباره محصولات شما ترغیب خواهد نمود و برند شما را در اولویت انتخاب های بعدی سفارش قرار خواهد داد. در جعبه بسته بندی ساعت از مدل های متنوع استفاده می‌شود که نمونه های کیبوردی، کشویی و تلسکوپی از متداول ترین آن ها به شمار می آیند.

جعبه هاردباکس ساعت های مچی اغلب به صورت زیره رویه (تلسکوپی) طراحی شده که ظاهر آن را به مراتب شیک و لاکچری تر مینماید، کارتن ساعت دیواری اکثرا در مدل ته قفلی و ساعت های رو میزی به شکل کیبوردی تولید میشوند.

انواع مدل های مختلف جعبه بسته بندی ساعت دیواری، مچی، رو میزی و ایستاده.

اطلاع رسانی: جعبه و کارتن بسته بندی باتری

خرید کارتن بسته بندی ساعت

جهت خرید جعبه بسته بندی ساعت و انواع آن نیاز است تا ابتدا با کارشناسان فروش جعبه سازی کارتن پک ارتباط برقرار نموده و اطلاعاتی نظیر ابعاد، وزن، تیراژ، مدل انتخاب و چاپ را در اختیار آنها قرار دهید؛ در ادامه مشاوران فروش ما طبق بودجه و سلیقه شما، هزینه نهایی را محاسبه کرده و به شما اعلام می‌نمایند. در نهایت در صورت ثبت سفارش، روند تولید جعبه کارتن ساعت برای شما پیگیری خواهد شد.

چکیده مقاله

اگر تصمیم به خرید جعبه و کارتن بسته بندی ساعت دارید، باید بگوییم که در جای درستی هستید. کارتن سازی کارتن پک با سالها تجربه در زمینه طراحی و تولید جعبه و کارتن انواع محصولات، در زمره بهترین کارتن سازی های ایران قرار دارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر، به صفحه تماس با ما رجوع نمایید.

5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *