جعبه بسته بندی گیتار” آکوستیک و الکترونیک”

کارتن بسته بندی گیتار

جعبه بسته بندی گیتار اغلب به صورت کارتن فلکسویی قهوه ای رنگ و بدون چاپ به آموزشگاه و فروشگاه های لوازم موسیقی ارائه میشود. با توجه به حساسیت سیم های گیتار و لزوم سالم رسیدن آن به دست هنرجو، تولید کارتن بسته بندی گیتار در شرکت های کارتن سازی احساس میشود که بدین منظور می بایست از متریال درجه یک بهره برد.

کارتن بسته بندی گیتار و شکل ظاهری خاص آن!

اگر دقت کرده باشید، هنرجویانی که قصد شروع یک دوره موسیقی برای نواختن گیتار را دارند، به هنگام دریافت، آن را در درون یک کارتن بسته بندی مثلثی شکل تحویل میگیرند که بر روی جعبه ممکن است برند و مدل گیتار مثلا برند YAMAHA C40 یا C70 درج شده باشد. با توجه به ساختار گیتار که قسمت پایینی (بدنه) آن بزرگ تر از بخش بالایی (دسته یا گردن) است، کارتن مدل مثلثی بهترین گزینه برای جعبه بسته بندی گیتار در نظر گرفته میشود؛ اگرچه که کارتن هایی با شکل هندسی مستطیلی نیز برای نگهداری و محافظت از گیتار نیز تولید میشود.

جعبه بسته بندی گیتار و دیگر آلات موسیقی با توجه به گوناگونی آن در مدل و برند های مختلف، می بایست در ابعاد و سایز های متعددی طراحی و تولید شود؛ به طور مثال، گیتار کلاسیک سایز کوچک تری نسبت به نوع آکوستیک دارد بنابراین نمیتوان از یک نوع سایز برای بسته بندی آنها پیروی نمود.

لوازم موسیقی از جمله گیتار با توجه به ساختاری که دارند، حساسیت بالایی داشته و لازم است یک بسته بندی محکم و با دوام برای آنها تهیه نمود تا از آسیب های احتمالی در امان باشند. جعبه های کارتنی با پوشش دادن این ویژگی، بهترین گزینه برای جعبه گیتار محسوب خواهند شد.

خواندنی ها: خرید آنلاین کارتن و جعبه بسته بندی در انواع گوناگون

چه ورق کارتنی برای تولید جعبه بسته بندی گیتار استفاده میشود؟

کارتن بسته بندی گیتار و دیگر آلات موسیقی با انواع ورق سینگل (دو لایه لمینتی)، شیت سه لایه و ورق پنج لایه تولید میشود که این کاملا بستگی به نوع ساز، وزن و ابعاد آن دارد. کارتن گیتار باید به گونه ای ساخته شود که کاملا فیت با آن باشد؛ طوری که نه محصول درون آن لق بزند و نه به سختی بتوان گیتار را درون کارتن بسته بندی قرار داد.

جعبه بسته بندی گیتار با توجه به درخواست و نظر مشتری به دو صورت فلکسویی و لمینتی در پروسه تولید قرار میگیرد؛ اگرچه که اغلب تولید کنندگان و فروشندگان ساز گیتار از کارتن فلکسویی استفاده میکنند، اما با سفارش جعبه لمینتی گیتار میتوان طرح و نقش خود محصول را به زیبایی بر روی کارتن آن درج نمود و در جهت بازاریابی آن قدم عظیمی برداشت.

آن دسته از تولید کنندگانی که قصد دارند در کنار محافظت کامل از ساز هایشان، نام و برند خود را بر سر زبان ها بیندازند و مسائل مربوط به برندینگ برایشان حائز اهمیت است، باید بدانند که بهترین گزینه برای دستیابی به چنین هدفی، تهیه کارتن و جعبه لمینتی است تا با خیال راحت، هر آن چه را که میخواهند، بر بسته بندی خود اعمال نمایند.

جعبه بسته بندی گیتار ( فلکسویی و لمینتی)

اطلاع رسانی: کارتن فلکسویی چیست؟

پیشینه و تاریخچه گیتار

گیتار نوعی ساز زهی با 6 سیم بوده که برای نواختن و تولید صدا، از انگشتان دست یا وسیله ای به نام پیک استفاده میشود.
گیتار را میتوان یک ساز باستانی تلقی نمود که پیشینه آن به بیش از 4000 سال پیش باز میگردد. نظریه های گوناگونی مبنی بر تاریخچه این ساز وجود دارد؛ برخی معتقدند که گیتار از ایران سر چشمه گرفته‌ است و عده‌ای نیز بر این باورند که آن از سیتارای یونانی آشوری که به وسیله رومی‌ها به اسپانیا آورده شده، گرفته شده‌ است. 

قیمت خرید کارتن گیتار دستخوش چه عواملی است؟

چگونگی محاسبه قیمت کارتن گیتار به مواردی مثل اندازه (طول*عرض*ارتفاع)، نوع ورق مصرفی، تیراژ، نوع چاپ و تعداد رنگ، نحوه ارسال و غیره بستگی دارد. برای مثال جعبه بسته بندی گیتار از آنجایی که هم میتواند با چاپ فلکسو و افست ارائه شود، بنابراین انتخاب چاپ مد نظر نیز در قیمت نهایی بسته بندی نیز تاثیر گذار خواهد بود. 

 یافتن شرکتی مطمئن برای سفارش کارتن بسته بندی گیتار

کارتن سازی کارتن پک با سالهای طولانی در تولید انواع جعبه و کارتن بسته بندی و با دارا بودن سابقه ای درخشان در این حوزه، یکی از معبتر ترین کارخانجات جعبه سازی ایران تلقی میشود. جهت سفارش و خرید جعبه و کارتن بسته بندی گیتار با بهترین کیفیت، از طریق تماس با ما با مجموعه در ارتباط باشید.

4.7/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *