بسته بندی لوازم آرایشی؛ جعبه محصولات بهداشتی

بسته بندی لوازم آرایشی 2z

بسته بندی لوازم آرایشی هم از لحاظ بهداشتی ماندن برای آنها ضروریست و هم به سبب بازار رقابتی که دارد، اهمیت دارد. خرید بسته بندی لوازم آرایشی و بهداشتی به شما کمک خواهد کرد تا در جهت پیشبرد برند خود گامی عظیم و استوار برداشته و حس دلچسب فروش فوق العاده را تجربه نمایید.

چرا بسته بندی لوازم آرایشی و بهداشتی اهمیت دارد؟

هر محصول ویژگی و مشخصات خاص خود را دارد و نیازمند به یک بسته بندی اختصاصی میباشد. شاید اکثر مخاطبان چنین طرز فکری داشته باشند که خود محصول از بسته بندی آن مهم تر است اما باید بدانید که تهیه یک جعبه بسته بندی نقش مهمی را در موفقیت یا شکست یک محصول خواهد داشت. ممکن است تصور کنید که بسته بندی صرفا جهت محافظت از محصول یا کالا از خدمات احتمالیست اما پک به غیر از جنبه نگهداری، تاثیر مستقیمی بر برندینگ و فروش خواهد داشت.

تصور کنید برای خرید یک قلم لوازم آرایشی وارد فروشگاهی شده اید و متوجه میشوید که محصول هیچ بسته بندی ندارد. در چنین موقعیتی چه حسی خواهید داشت؟ مسلما در ابتدا تاریخ تولید و انقضای محصول را چک خواهید کرد، حتی در صورتی که محصول فاسد نشده باشد نیز راغب به خرید آن نخواهید شد. بسته بندی لوازم آرایشی از اهمیت ویژه ای برخوردار میباشد زیرا این محصولات در نواحی حساسی مانند چشم، دهان، لب و بینی مورد استفاده قرار میگیرد.

دانستنی ها: خرید و قیمت کارتن و جعبه بسته بندی در کرج

تولید جعبه بسته بندی لوازم آرایشی و بهداشتی

لوازم آرایشی و بهداشتی از آن جهت که وزن نسبتا سبکی دارند و شکل بسته بندی شان می بایست شکیل باشد، از این رو جعبه مقوایی برای پک آنها مورد استفاده قرار میگیرد. جعبه بسته بندی محصولات آرایشی و بهداشتی با انواع مقوا بهداشتی با کیفیت و گرماژ بالا در شرکت جعبه سازی طراحی میشود که پر استفاده ترین آنها در بازار های داخلی و خارجی عبارت اند از ایندربرد (پشت سفید) و گلاسه. این مقواها دارای سطحی یکسان، شفاف و درخشان بوده و به سبب همین ویژگی ها در بسته بندی لوازم آرایشی کاربرد دارند.

دانستی ها: مقوای بهداشتی و مزایای استفاده آن در بسته بندی

آیا طراحی جعبه لوازم آرایشی تاثیری در قیمت گذاری آن دارد؟

مشتریان به طور کلی از دیدن جعبه های زیبا لذت برده و ترجیح میدهند که برند هایی را خریداری نمایند که پک هایشان زیباست. در حقیقت ظاهر هر بسته بندی میتواند نمونه کوچکی از نمایش و خلاقیت تولید کننده باشد. طرح گرافیکی بر جعبه لوازم آرایشی و بهداشتی قابلیت برانگیختن احساسات مخاطب را داشته و حس لوکس بودن را به مشتری منتقل میکند.

علاوه بر طراحی نو آورانه و منحصر به فرد، از ترکیب رنگ روی بسته بندی غافل نشوید زیرا رنگ ها از ساده ترین و گویا ترین روش های انتقال پیام به مخاطبان خواهد بود. رنگ‌های گرم و خاکی برگرفته از طبیعت، علاوه بر خاصیت زنانگی، جذابیت و گیرایی فراوانی داشته که حس راحتی و خوشایندی را به مشتری منتقل میکند.

اطلاع رسانی: طراحی بسته بندی چگونه سبب جذب مشتری میشود؟

ارتباط چاپ جعبه محصولات بهداشتی و آرایشی با فروش آن

چاپ روی بسته بندی اولین راه ارتباطی با مخاطبان و خریداران است. در حقیقت میتوان گفت که یکی از شیوه های ترویج و فروش محصولات آرایشی و بهداشتی چاپ روی پکهاست. اطلاعات چاپ شده روی بسته بندی این لوازم باید به گونه ای باشد تا در گذر زمان کم رنگ یا این که پاک نشود. برای پیشگیری از چنین اتفاقاتی میتوان از خدمات چاپ مثل سلفون بهره برد.

همان گونه که پیشتر اشاره کردیم، از آن جایی که لوازم آرایشی و بهداشتی غالبا در جعبه مقوایی بسته بندی میشوند، چاپی که برای آن در نظر گرفته میشود، افست میباشد. چاپ افست یا لیتوگرافی با قابلیت و کیفیت بالای خود در اجرای هر طرح و رنگی، یکی از پر طرفدار ترین چاپ ها در صنعت جعبه سازی تلقی میشود.

بیشتر بدانید: چاپ افست و مهم ترین مزایایی که در صنعت بسته بندی دارد!

جعبه های مقوایی لوازم آرایشی بهداشتی

استند کارتنی لوازم آرایشی و بهداشتی

اولین موردی که در فروشگاه لوازم آرایشی بهداشتی اهمیت داشته و به چشم میخورد، بهداشتی بودن و چینش صحیح و منظم محصولات است. تصور کنید به هنگام ورود به یک مغازه لوازم آرایشی بهداشتی، با انبوهی از این محصولات بدون داشتن یک جعبه بسته بندی و چیدمانی بی نظم مواجه میشوید. در چنین شرایطی مسلما خریدی صورت نخواهد گرفت! از آن جایی اصلی ترین و اکثریت متقاضیان لوازم آرایشی بهداشتی بانوان هستند و دقت زیادی بر جزئیات دارند، لازم است که طوری این وسایل بسته بندی و چیده شوند که نظرشان را به راحتی جلب نماید.

استندی که در تصویر مشاهده میکنید، استند کارتنی مخصوص لوازم آرایشی و بهداشتی است. استند واژه ایست لاتین به معنای ایستاده که کالا را به نمایش میگذارد. استند کارتنی و مقوایی با دستگاه دایکات با توجه به ابعاد و نوع محصول برش داده میشوند که در اکثر مواقع از چاپ افست چاپ بهره گرفته میشود.

استند کارتنی لوازم آرایشی

چه محصولاتی به عنوان لوازم آرایشی در نظر گرفته میشود؟

لوازم آرایشی که با نام محصولات مراقبت شخصی نیز شناخته می‌شوند، شامل مرطوب کننده دست و صورت، عطر، رژ لب، لاک ناخن، لاک پاککن، ضد آفتاب، لوازم آرایشی چشم و صورت، شامپو، رنگ مو و غیره است.

برندهای معروف لوازم آرایشی

در بحث آرایش، اولین المانی که اهمیت به سزایی دارد، ماندگاری و دوام بر صورت، حفظ سلامت و جلوگیری از ایجاد برخی عوارض و آلرژی به پوست بوده که باید در انتخاب برندی مرغوب نهایت دقت خود را به کار ببرید.  وقتی صحبت از مراقبت پوست و کیفیت محصول می شود، انتخاب از میان اندوهی از برند ها می تواند کاملا گیج کننده باشد که این سوال در ذهنتان باقی می ماند که کدام برند مناسب تر است؟

از برجسته ترین برند های موجود در لوازم آرایشی که محصول کشور عزیزمان است میتوان به ام کیو، مای، آردن، سینره، کالیسا و هیدرودرم اشاره نمود و نمونه های برتر خارجی برند های مک ( کانادا )، فلومار (ایتالیا )، نوت ( یک برند چند ملیتی که کارخانه اصلی آن در منطقه آزاد تجاری و اروپایی ترکیه واقع شده است) و رولون ( آمریکا) هستند.

جعبه سازی کارتن پک در تهران و کرج

کارتن سازی کارتن پک با سال ها تجربه در تولید انواع بسته بندی، طراحی جعبه محصولات آرایشی و بهداشتی را به شیوه ای نوین و با رعایت اصول بهداشتی، به انجام میرساند و شما میتوانید با خیالی آسوده، سفارش جعبه و کارتن بسته بندی لوازم آرایشی و بهداشتی خود را به ما بسپارید. جهت کسب مشاوره رایگان و استعلام قیمت، با ما تماس بگیرید.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *