جعبه بسته بندی جک پارکینگ

کارتن بسته بندی جک پارکینگ

جعبه بسته بندی جک پارکینگ مهم ترین نقش را در کسب اطمینان خاطر از حفظ این کالا تا رسیدن به دست مشتری ایفا می‌نماید. تولید کارتن بسته بندی جک پارکینگ با متریال درجه 1 همراه با ارائه محصولی با کیفیت میتواند دیدگاه مخاطب را نسبت به برند شما تغییر داده و نگرشی مثبت از کسب و کار شما در ذهن آنها ایجاد نماید.

تماشا کنید: جعبه و کارتن بسته بندی قطعات صنعتی

تضمین بسته بندی جک پارکینگ با کارتن 5 لایه!

جک پارکینگ یا جک پارکینگی وسیله ایست که بر قسمت پشتی درب ورودی منازل، اداره جات، کارگاه ها و غیره نصب شده که با فشردن دکمه ریموت، با کمک نیروی برق، فشار بر درب وارد شده و آن را به صورت اتوماتیک باز و بسته می نماید. خرید و تهیه جعبه بسته بندی جک پارکینگ برای تولید کنندگان و فروشندگان آن اهمیت فراوانی دارد زیرا این محصول یکی از مهم ترین و اصلی ترین قطعات درب های اتوماتیک تلقی میشود. جک پارکینگی انواع گوناگونی دارد هم چون جک الکترو مکانیکی، هیدرولیکی، بازو کوتاه و بازو بلند.

همان گونه که در تصویر (شاخص) ملاحظه می‌کنید، جک پارکینگ ابعادی نسبتا بالا و وزنی سنگین داشته به همین خاطر انتخاب یک کارتن با دوام و مقاوم برای بسته بندی آن ضروریست. کارتن پنج لایه با توجه به ساختار خود که از سه لایه لاینر و دو فلوت تولید شده، بهترین گزینه برای جعبه بسته بندی جک پارگینک محسوب میشود. کارتن بسته بندی جک پارکینگ که با ورق کارتنی 5 لایه طراحی و تولید میشود، به دو صورت کارتن فلکسویی و لمینتی به منظور ایجاد تنوع در انتخاب مشتری و سفارش دهنده به فروش میرسد.

صرفا جهت یادآوری شما: همه چیز در مورد کارتن پنج لایه

جعبه بسته بندی جک پارکینگ می بایست همانند پوششی محکم و با دوام در جهت نگهداری از آن عمل کند تا بتواند به خوبی از محصول بسته بندی شده حفاظت نماید. کارتن پنج لایه ای که برای بسته بندی جک پارکینگ تولید میشود، هم در نگهداری از این محصول به خوبی عمل نموده و هم شکل ظاهری جعبه را حفظ میکند.

چرا کارتن جک پارکینگ نیاز به چاپ دارد؟

بسیاری از تولید کنندگان بر این باورند که محصول و عملکرد آن به تنهایی مهم ترین جنبه در برندینگ و افزایش فروش آنهاست اما این موضوع را درک نکرده اند که یک چاپ بسته بندی با کیفیت و قانع کننده نقش مهمی را در فروش کالاهایشان خواهد داشت زیرا انسان ها در وهله اول جذب زیبایی بسته بندی شده و سپس اقدام به خرید می‌نمایند. این مسئله تنها به زیبایی ظاهری جعبه ختم نمیشود، بلکه با درج چاپ بر کارتن بسته بندی جک پارکینگ میتوان به راحتی تبلیغات و بازاریابی نمود. شاید بپرسید چگونه؟

چاپ جعبه بسته بندی جک پارکینگ علاوه بر زیبا نمودن آن، امکان درج برند و لوگوی اختصاصی شما را جهت نمایش برند خود به مردم فراهم می آورد. در صنعت بسته بندی دو چاپ افست و فلکسو از پر کاربرد ترین ها در زمینه جعبه سازی به شمار می‌آیند. این دو چاپ بنا به سلیقه مشتری و البته بودجه تعیین شده، بر کارتن جک اعمال میگردد.

 کارتن لمینتی با کیفیت چاپ بالای خود و تنوع رنگی که دارند، مناسب ترین گزینه برای بسته بندی هستند که کارتن پک توانسته در این زمینه رضایت اکثر مشتریان را جلب نماید.

جعبه بسته بندی جک پارکینگ با ورق کارتنی 5 لایه

مرتبط بخوانید: چاپ فلکسو گرافی چیست؟

رایج ترین شکل و مدل جعبه کارتن جک پارکینگ کدام است؟

همان گونه که مستحضرید، مدل های گوناگونی از جعبه و کارتن در شرکت های کارتن سازی تولید میشود که انتخاب آنها گاهی طبق ویژگی و ساختار کالای مد نظر و در برخی موارد به جهت راحتی در حمل و نقل سفارش دهنده صورت میگیرد. تعدادی از این مدل ها عبارت اند از: چهار درب (آمریکایی)، کشویی، تلسکوپی (زیره رویه)، جعبه دسته دار، دو درب دارویی، ته قفلی و غیره اما رایج ترین مدلی که برای کارتن جک پارکینگ ساخته میشود، جعبه کارتن کیبوردی است.

خواندنی ها: طراحی جعبه کیبوردی

سیاست قیمت گذاری جعبه بسته بندی جک پارکینگ

محاسبه قیمت کارتن جک پارکینگ همانند بسته بندی دیگر محصولات با توجه به ابعاد، تعداد سفارش یا همان تیراژ، ترکیب ورق مصرفی، مدل، چاپ و در نهایت خدمات چاپ تعیین میگردد. لازم به ذکر است که هر چه از المان های زیبایی در بسته بندی خود بهره ببرید، هزینه تمام شده بیشتر اما در عوض جعبه زیبا و با ارزش تر خواهد شد.

نیاز به مشاوره رایگان دارید؟

شرکت کارتن سازی کارتن پک با سابقه طولانی در عرصه تولید انواع جعبه مقوایی و کارتنی، یکی از تامین کنندگان اصلی کارتن بسته بندی جک پارکینگ به ورق کارتنی 5 لایه در سطح کشور تلقی میشود. جهت کسب مشاوره رایگان و ثبت سفارش از طریق تماس با ما، با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید.

5/5 - (6 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *