کارتن اسباب کشی منازل و اداره جات چه ویژگی هایی دارد؟

کارتن اسباب کشی 8

کارتن اسباب کشی منازل و اداره جات چه ویژگی هایی دارد: کارتن اسباب کشی منازل و اداره جات یکی از نیاز های هر جابه جایی است که برای حفظ و ایمنی لوازم حین حمل و نقل به آنها نیازمندیم. کارتن اسباب کشی منازل و اداره جات دارای ویژگی هایی است که این مشخصات خیال مشتری را بابت اثاث کشی آسوده خاطر می نماید.

توجه: خرید کارتن اسباب کشی در سایز و ابعاد مختلف

چرا کارتن اسباب کشی لازمه هر جابه جایی است؟

شاید در وهله اول، خرید و سفارش جعبه اسباب کشی هزینه ای اضافی تلقی شود اما اگر نگاهی عمیق به این موضوع داشته باشید، متوجه خواهید شد که اثاث کشی بدون تهیه کارتن مخصوص برای آن امکان پذیر نخواهد بود زیرا سلامت وسایل شما در گرو بسته بندیست که برای آنها تهیه می نمایید. برخی خانوار ها به هنگام جابه جایی، وسایل خود را با پارچه یا پتو میپیچیند و یا ظروف شکستنی همانند استکان، لیوان و از این قبیل را درون یک سبد قرار داده و سپس در ماشین حمل بار قرار میدهند که این کار به شدت منع میشود. از آن جایی که لوازم منزل چه درشت و چه ریز بسیار آسیب پذیر بوده و قیمت بالایی دارند، لازم است تا آنها را به شیوه ای امن و مطمئن بسته بندی نمود که بدین منظور تنها استفاده از کارتن اثاث کشی توصیه میگردد.

خواندنی ها: کارتن فلکسویی چیست و چگونه باعث صرفه جویی در هزینه ها میشود؟

چه کارتن هایی برای اثاث کشی مناسب تر است؟

کارتن هایی که برای اسباب کشی تولید میگردد، معمولا از جنس ورق کارتنی سه لایه و پنج لایه است؛ این پک ها با دوام و مقاومت بالایی که دارند، بهترین گزینه برای بسته بندی اثاث منزل محسوب شده و اکثر شرکت های جعبه سازی این دو جعبه را به مشتریان خود پیشنهاد میدهند.

  • سه لایه

این نوع کارتن شامل دو لایه مسطح (لاینر) و یک لایه چین دار (فلوت) بوده که به آن کنگره هم گفته میشود. کارتن 3 لایه کاربرد فراوانی را در صنایع گوناگون از جمله بسته بندی دارا میباشد زیرا با استحکام و مقاومت بالا خود، در حفاظت از محصولات به خوبی عمل کرده و برای بسته بندی اغلب کالاها مناسب است. آستانه تحمل وزن این جعبه حداکثر تا سقف 10 کیلوگرم می‌باشد.

کارتن اسباب کشی منازل و اداره جات سه لایه

مرتبط بخوانید: کارتن سه لایه و ویژگی های آن

  • پنج لایه

از پر کاربرد ترین ورق ها در صنعت بسته بندیست که نتیجه آن تولید کارتن های پنج لایه است. این کارتن، دارای سه فلوت و دو لاینر بوده و از اصلی ترین ویژگی آن میتوان به استحکامی که دارد اشاره نمود. کارتن پنج لایه برای حمل کالا از وزن 20 تا 45 کیلوگرم مناسب بوده و به وفور در شرکت های کارتن سازی ها تولید میشود.

کارتن اسباب کشی منازل و اداره جات پنج لایه

بیشتر بدانید: کارتن پنج لایه + کاربرد در بسته بندی محصولات

نکته: کارتن اسباب کشی از آن جایی که تنها به منظور اثاث کشی استفاده شده و هیچ گونه جنبه تبلیغاتی ندارد، میتواند بدون چاپ (کاملا ساده) یا با چاپ فلکسو عرضه شود.

ابعاد جعبه اسباب کشی

این گونه جعبه کارتنی در ابعاد مختلفی تولید شده و مشتریان میتوانند بنا به درخواست خود هر کدام را سفارش دهد. توجه داشته باشید که کارتن های اسباب کشی به صورت پک نیز فروخته میشوند که تعداد هر یک از آنها 20 عدد میباشد.

در ادامه به بررسی این سایز ها خواهیم پرداخت. (توجه داشته باشید که این ابعاد متغیر است.)

بسیار بزرگ 39*45*59
بزرگ 19*38.5*49
متوسط 49*37*45
کوچک 22*30*45
بسیار کوچک 15*38*41

توجه: چاپ فلکسو و مهم ترین مزیت آن برای تولید کنندگان

کدام سایز کارتن بیشترین کاربرد را در اسباب کشی دارد؟

از آن جایی که بخش اعظمی از اسباب و اثاثیه منزل هر خانه ای ظروف شکستنی، چینی و دکوری است، برای بسته بندی این وسایل بهتر است که از کارتن هایی با سایز متوسط بهره برد تا نه محصول درون آنها لق بزند و نه کالا دورن آن جا نشود. توجه داشته باشید که برای جابه جایی ایمن تر، وزن کارتن باید به گونه ای باشد که شخص باربر بتواند بدون اذیت شدن و آسیب وارد نمودن به لوازم، کارتن را حمل نماید که این ویژگی بیشتر در جعبه اسباب‌کشی های سایز متوسط دیده میشود.

برای بسته‌ بندی اثاثیه منزل به چند عدد کارتن نیاز است؟

تعداد کارتن اسباب کشی جهت جابه جایی بستگی به دو عامل متراژ منزل و میزان لوازم خانگی دارد؛ به گونه ای برای منازل زیر 65 متر در صورت نرمال بودن میزان اثاث 20 عدد کارتن، خانه های 65 تا 90 متر 25 الی 30 جعبه و برای متراژ های بالای 100 متر تقریبا بین 30 تا 40 عدد جعبه نیاز است. توجه داشته باشید که تعداد جعبه های گفته شده، تقریبی است.

جعبه و کارتن اسباب کشی (وکتور)

دانستنی ها: خرید آنلاین کارتن و قیمت جعبه بسته بندی در کارتن پک

چرا برای اسباب کشی باید کارتن نو تهیه نمود؟

همانطور که میدانید، کارتن اسباب کشی لازمه هر جا به جایی است. شاید فکر کنید که این جعبه ها با کارتن های دست دوم هیچ گونه فرقی ندارند ولی اینطور نیست. کارتن های دست دوم چون قبلا استفاده شده اند، استحکام و قدرت نگهداری اولیه خود را از دست داده اند اما کارتن های اسباب کشی مختص این کار بوده و مقاوم هستند. این کارتن ها کمک میکنند تا هم وسایل شما سالم بمانند و هم دغدغه این که ممکن است برخی از وسایل هایمان را گم کنید را نخواهید داشت.

برآورد هزینه سفارش کارتن اسباب کشی

قیمت جعبه اسباب‌ کشی بسته به عواملی هم چون ابعاد سفارش داده شده، نوع ورق، چاپ، طراحی و تیراژ متغیر است. اگر میخواهید قیمت ارزان تری شامل حالتان شود، میتوانید بسته بندی های خود را در تیراژ بالا ثبت سفارش کنید.

خرید جعبه اسباب‌کشی با بهترین قیمت در تهران و کرج

حال که دانستید کارتن اسباب کشی منازل و اداره جات چه ویژگی هایی دارد، اکنون میتوانید آنها را با بهترین متریال از کارتن سازی کارتن پک تهیه نمایید تا نگران اثاث‌کشی و ایمنی محصولات خود حین جابه جایی نباشید. برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش، به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *