راهنمای نحوه ایجاد بسته های روابط عمومی: 5 بهترین مثال

راهنمای نحوه ایجاد بسته های روابط عمومی: مثال 5 بهترین

راهنمای نحوه ایجاد بسته های روابط عمومی میتواند به ارتباط کاربردی کسب و کار یا برند با خریدار روابط عاطفی ثبت کند. انتظار یک بسته، هیجان زنگ یا تماس تحویل سفارش. مثل لحظه ای که نامه وارد می شود چیزی بیش از یک تحویل است. این فرصتی برای برندها برای ارتباط با مشتریان خود در ایجاد سطوحی متفاوت و شخصی است. حالا تصور کنید مخاطب سفارش را تحویل گرفته و نشسته تا جعبه ای را که منتظرش بوده باز کند. در همان لحظه، نقطه اوج خریدار است. بسته های روابط عمومی یا کیت های مطبوعاتی، یک استراتژی بازاریابی هستند که از این تجربه بهره می برند.

این هدایا با گردآوری مجموعه‌ای از محصولات، نمونه ها یا اطلاعات، راهی ملموس برای به اشتراک گذاشتن داستان شما با رسانه ها، اینفلوئنسرها و موارد دیگر ارائه میدهند. وقتی این بسته بندی ها به درستی انجام شوند، مردم را به صحبت می اندازند و شهرت برند شما را افزایش می‌دهند، اما در صورت عدم موفقیت، میتوانند فرصتی از دست رفته باشند و صحبت های آسیب زا، دهن به دهن شوند. برای استفاده حداکثری از این تاکتیک، نحوه ایجاد بسته های روابط عمومی را به شما آموزش می‌دهیم که توجه را جلب کرده و تأثیری ماندگار بر جای می گذارد.

معنی بسته های روابط عمومی

بسته های روابط عمومی چیست؟ یک بسته روابط عمومی مانند یک دعوت نامه VIP به دنیای برند شما است. این مجموعه ای متفکرانه از محصولات یا نمونه های شما است که نه تنها اینفلوئنسرها را هیجان زده می کند، بلکه آنها را تشویق می کند تا تجربه و برند شما را با مخاطبان خود در پلتفرم های رسانه های اجتماعی همچون youtube ، TikTok و غیره به اشتراک بگذارند.

بسته بندی کارت بلیستر وکیوم فرمینگ + مزایا و چاپ

در بالای قیف بازاریابی که بر آگاهی تمرکز دارد زندگی می کند. در حالی که اغلب به نفع روش های تبدیل مستقیم مانند تبلیغات جستجوی گوگل نادیده گرفته میشود، ساخت یک استراتژی خوب که هر دو را در بر نگیرد، دشوار است. وقتی روی آگاهی تمرکز می کنید، اساساً در مورد برند خود صحبت می کنید تا مطمئن شوید که مردم وجود شما را آن طور که هستید می شناسند. با بسته های روابط عمومی، شما فقط نام خود را به مردم نمی شناسانید. شما همچنین در حال ایجاد اعتماد و اعتبار هستید. مشتریان تمایل بیشتری به انتخاب برندی دارند که به رسمیت می شناسند و به آن احترام می گذارند، به خصوص زمانی که توسط فردی که دنبال می کنند توصیه شده باشد و این امر باعث افزایش شناخت برند می شود.

چرا ارسال بسته های روابط عمومی به نفع برند شماست؟

راهنمای نحوه ایجاد بسته های روابط عمومی: مثال 5 بهترین 01

با ایجاد شراکت استراتژیک با تولیدکنندگان محتوای محبوب، می توانید نام تجاری خود را در خط مقدم ذهن مردم قرار دهید. اما این همه چیز نیست. بیایید به برخی از مزایای کلیدی دیگر نگاهی بیندازیم:

  • تعامل اجتماعی را تقویت کنید: همکاری با اینفلوئنسرها امکان تعامل با محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) را باز می کند. بسته به مکالمات شما، این ممکن است شبیه داستان ها، حلقه ها/TikToks، پست های استاتیک/ویدیویی در فید و پخش زنده باشد. این یک راه عالی برای تقویت محتوای خود در حالی است که از دسترسی رسانه های اجتماعی آنها برای ارتباط با مخاطبان خود استفاده می کنید.
  • اعتبار و اعتماد ایجاد کنید: وقتی نوبت به دیدن نظرات واقعی از طرف شخصی میشود که به او نگاه میکنید، چیز قدرتمندی وجود دارد. این برند شما را به عنوان یک شرکت قابل اعتماد به شیوه ای معتبر که به نظر نمی رسد به عنوان یک بازار فروش باشد، قرار می دهد.
  • خود را به عنوان یک رهبر صنعت تثبیت کنید: از طریق راهنمای نحوه ایجاد بسته های روابط عمومی مؤثر، می توانید خود را به عنوان یک رهبر فکری و مبتکر در جایگاه خود قرار دهید. با به اشتراک گذاشتن بینش و تخصص خود، می توانید به یک منبع برای متخصصان صنعت و مصرف کنندگان تبدیل شوید.
  • افزایش فروش و درآمد: با تبلیغ موثر برند خود و ایجاد سرنخ، در نهایت می توانید فروش و درآمد را افزایش دهید. بسته های روابط عمومی می توانند به شما در جذب مشتریان جدید، حفظ مشتریان فعلی و رشد کسب و کارتان کمک کنند. پیگیری کمپین بسته روابط عمومی شما نیز برای ارزیابی اینکه آیا اهداف برآورده شده اند و ارزیابی عملکرد و اثربخشی استراتژی های شما ضروری است.

نحوه ایجاد بسته های روابط عمومی

ایجاد یک بسته روابط عمومی مؤثر هنر خاصی دارد. این بیش از یک جعبه است، از ابتدا تا انتها یک تجربه است. با پیروی از این نکات، می توانید توجه را جلب کنید، علاقه ایجاد کنید و نتایج مثبتی را تا مدت ها به دنبال داشته باشید.

  • مخاطب هدف خود را بیابید: اولین قدم این است که مخاطبان هدف خود را از درون و بیرون بشناسید. علایق، نیازها و ارزش های آنها را درک کنید، بنابراین وقتی جستجوی تأثیرگذاران را آغاز میکنید، میتوانید به سازندگانی که جامعه ای دارند که می‌خواهید با آنها صحبت کنید محدود نمایید. این میتواند زمان بر باشد، اما گام مهمی برای اطمینان از جذب سرنخ‌ها برای برداشتن قدم بعدی است.
  • بر ارتباطات شفاف تمرکز کنید: برای اطمینان از ارتباط شفاف، قبل از ارسال بسته های روابط عمومی برای اینفلوئنسرها، حتما با اینفلوئنسرها تماس بگیرید. علاقه آنها به همکاری با یکدیگر را تأیید کنید و انتظارات خود را از محتوا و پیام ها مطرح کنید. این به جلوگیری از سوء تفاهم ها کمک نموده و اطمینان حاصل می کند که آنها با اهداف برند شما همسو هستند. در صورت امکان، بسته های خود را ردیابی کنید و آن اطلاعات را به اشتراک بگذارید تا از هرگونه سردرگمی یا تاخیر جلوگیری شود.
  • یک داستان بچینید: هر عنصر در یک بسته روابط عمومی داستان برند شما را بازگو می کند. لوگو، رنگ ها و فونت های شما باید ظاهری یکپارچه ایجاد کنند که هویت شما را برجسته کند. محصولات با کیفیتی را انتخاب کنید که با سبک زندگی افراد تأثیرگذار مطابقت داشته باشد، خواه نسخه جدید باشد یا مورد اعتماد، و به دنبال بسته ای جذاب و خاطره انگیز بصری باشید. ایده های منحصر به فرد بسته بندی اینفلوئنسر می تواند این تجربه را بیشتر تقویت کند.
  • تشویق به اقدام: چه کسی کد تبلیغاتی را دوست ندارد؟ ارائه ی آفرها به سازندگان برای به اشتراک گذاشتن با مخاطبان به آنها اجازه می دهد تا مورد لطف قرار گیرند اما همچنین مخاطبان خود را تشویق به اقدام می کند. همچنین وسیله ای عالی برای اندازه گیری نتایج است.
  • ارسال پیام پیگیری: سفر پس از رسیدن به درب منزل به پایان نمی رسد. برای ایجاد روابط بلندمدت، مهم است که مطمئن شوید آنها احساس ارزشمندی می کنند. ارسال یک یادداشت کوچک برای تشکر از آنها برای وقت گذاشتن و درخواست بازخورد بسیار مفید خواهد بود. مهم نیست که برداشت آنها چه بوده است، این یک فرصت عالی برای تنظیم دقیق رویکرد شما است.

نکاتی برای طراحی بسته روابط عمومی

طراحی یک بسته روابط عمومی مستلزم بررسی دقیق عوامل متعددی از جمله انتخاب محصول، بسته بندی و پیام است. یک بسته روابط عمومی با طراحی خوب می تواند به برندها کمک کند در بازار شلوغ برجسته شوند و احتمال مشارکت در رسانه های اجتماعی را افزایش دهند. این در مورد ایجاد تجربه ای است که با اینفلوئنسرها و پیروان آنها طنین انداز شود و برند شما را به یاد ماندنی و مطلوب کند. در اینجا نحوه طراحی بسته روابط عمومی عالی آمده است:

  • انتخاب محصول: انتخاب محصول یک جزء حیاتی در طراحی یک بسته روابط عمومی است. محصولات مرتبط با مخاطبان اینفلوئنسر و همسو با ارزش های برند خود را انتخاب کنید. در نظر بگیرید که واقعاً چه چیز آنها و پیروانشان را هیجان زده می کند.
  • بسته بندی که ظاهر می شود: فراتر از حد معمولی بروید! بسته بندی سفارشی با عناصر مارک مانند برچسب ها، درج ها و جعبه های طراحی منحصر به فرد نه تنها تاثیر ماندگاری ایجاد می کند بلکه هویت برند شما را نیز تقویت می کند. این تضمین مینماید که محصول شما در پست های رسانه های اجتماعی تأثیرگذار، برجسته می شود.
  • اولین تصور را ایجاد کنید: برچسب های سفارشی، نوار بسته بندی مارک دار، دستمال کاغذی و حتی کارت های شخصی شده می توانند تجربه جعبه گشایی را افزایش دهند. از این عناصر برای ایجاد کنجکاوی و هیجان از لحظه دریافت بسته استفاده کنید.
  • از محصولات خود محافظت کنید: شما می‌خواهید که محتویات آن دست نخورده باقی بماند، علی رغم برخورد خشن که اغلب در حین حمل و نقل اتفاق می‌افتد. به عنوان مثال، توصیه می کنیم محصول خود را در یک جعبه درج جزییات و سپس در کارتن بسته بندی حمل و نقل قرار دهید. این نه تنها یک تجربه لایه‌ای ایجاد می کند، بلکه سطح محافظت بیشتری را نیز اضافه خواهد کرد. همانطور که گفته شد، اگر چیزی است که به مراقبت زیادی نیاز ندارد، یک ساک روکش دار، جایگزین خوبی است.
  • خلاق باشید: چه تلنگُری از رنگ باشد یا یک تم مُنسجم، عناصر خلاقانه ای مانند این، پیچ و تابی را اضافه می کنند که برند شما را زنده نگه می دارد. اینها می توانند فصل ها، روندها و موارد دیگر را در بر گیرند زیرا فرصت ها بی پایان هستند.
  • هر بسته را شخصی کنید: یک اندازه برای همه مناسب نیست ممکن است کلیشه ایی به نظر برسد، اما نکته مهمی است که در مورد راهنمای نحوه ایجاد بسته های روابط عمومی به خاطر بسپارید. محصولات و پیام هایی را ارائه دهید که به خوبی با سبک زندگی و علایق آنها همراه باشد. درک خود از نیازهای آنها را نشان داده و نمایان کنید که چگونه برند شما می تواند برای آنها ارزش ارائه کند. اگر بتوانید آن گام اضافی را برای سفارشی کردن واقعی محصول با شاید نام آنها بردارید، بی توجه نخواهد بود.
    گزینه های چاپ بر اساس تقاضا به ایجاد آسان اقلام شخصی مانند پوشاک و لباس سفارشی یا لوازم جانبی که سبک یا علایق آنها را منعکس می کند کمک می کند. از طرف دیگر، افزودن یک لمس شخصی به یک بسته روابط عمومی می تواند به سادگی شامل یک یادداشت دست نویس یا یک پیام شخصی باشد. اگر یک اینفلوئنسر به خاطر علاقه اش به یک رنگ یا موضوع خاص شناخته می شود، گنجاندن آن در بسته بندی می‌تواند تجربه‌ای به یاد ماندنی ایجاد کند و احتمال مشارکت در رسانه‌های اجتماعی را با هیجان بیشتر افزایش دهد.
  • شامل یک کیت رسانه ای: یک کیت رسانه ای جزئیات کلیدی درباره شرکت و محصولات شما را در اختیار تأثیرگذاران قرار می دهد. مطمئن شوید که واضح است و دسترسی به آن آسان است تا مجبور نباشند برای کسب اطلاعات در وب سایت ها یا ایمیل ها جستجو کنند. هر گونه بروشور یا دستورالعمل لازم مربوط به محصول یا رویداد خود را درج کنید.

5 بهترین بسته روابط عمومی ما

برای به جریان انداختن این ایده ها، چند جعبه، برخی از شرکت های بزرگ و کوچک را گرد هم آورده ایم تا اهمیت بسته بندی را به گونه ایی شفاف برجسته کنیم. چه بخواهید محصول جدیدی را معرفی کرده، یک نقطه عطف را جشن بگیرید یا به سادگی روابطی را ایجاد کنید، بسته بندی روابط عمومی متناسب با این قانون وجود دارد.

1. Inoki Bathhouse

راهنمای نحوه ایجاد بسته های روابط عمومی: Inoki-Bathhouse

Inoki Bathhouse یک شرکت کوچک کانادایی است که محصولات حمام چای را برای یک تجربه حمام جوان ارائه می دهد. وقتی صحبت از راهنمای نحوه ایجاد بسته های روابط عمومی می شود، این نمونه زیبایی از برندی است که به تک تک جزئیات فکر کرده است. نوار سفارشی، برچسب، دستمال کاغذی مارک دار و پیام شخصی، فضایی گرم و دلپذیر ایجاد می کند. محصولات با دقت بسته بندی شده در مقوای خرد شده مانند یک هدیه گرانبها به نظر می رسند. این توجه به جزئیات – رنگ‌های ثابت، مواد سازگار با محیط زیست و طراحی متفکرانه است که آن را متمایز می کند.

2. Dior

راهنمای نحوه ایجاد بسته های روابط عمومی: Dior

Dior دیور نمادی جاودانه از ظرافت است. با هر مجموعه، حسی از تجمل و استعداد هنری به ارمغان می‌آورد و باعث می‌شود هر قطعه مانند جشنی از فردیت باشد. اما چگونه این در هدیه روابط عمومی آنها منعکس می شود؟ حلقه ای که در زیر به آن اشاره شده است، جعبه سفت و سخت (جعبه هاردباکس) با طراحی زیبا، که با یک روبان ظریف پیچیده شده است، صحنه را تنظیم می کند. در داخل، دستمال کاغذی سفید همراه با یک برچسب مارک، پوششی را نشان می دهد که یکی از کیف های آنها را نگه می دارد. این یک مثال عالی از این است که چگونه سادگی، زمانی که با چنین دقتی اجرا می شود، می تواند تجربه کلی را بهبود بخشد.

3. Touchland

راهنمای نحوه ایجاد بسته های روابط عمومی: Touchland

Touchland تاچ لند برندی است که بر ارتقای مراقبت شخصی از طریق ضدعفونی کننده های دست تمرکز دارد که تجربه‌ای حسی را ارائه می‌دهند. بسته بندی آنها از یک جعبه رنگارنگ و طرح دار استفاده می کند که بلافاصله توجه را جلب می کند و لحن بازی می دهد. هر ضد عفونی کننده در کیسه های سفارشی شکل و رنگی بسته بندی شده است که طعم را منعکس می کند. اضافه شدن یک یادداشت دست نویس به آن حس شخصی اضافه می کند و نشان می دهد که برند برای هر یک از مشتریان خود ارزش قائل است.

4. Pixie Cosmetics

راهنمای نحوه ایجاد بسته های روابط عمومی: Pixi-Beauty

Pixi Beauty یک برند زیبایی بی آزار است که به دلیل محصولات مراقبت از پوست موثر و مقرون به صرفه شناخته شده است. موضوع “کلاژن گیاه شناسی” به وضوح از طریق پالت رنگی بسته بندی، تصاویر و پیام های بسته بندی دیده می شود. همچنین متوجه خواهید شد که کارتن بسته بندی لایه دار به طور همزمان به عنوان یک راهنما عمل می کند و اطلاعاتی در مورد هر محصول و مزایای آن ارائه می دهد. این باعث ایجاد حس وحدت می شود و به تقویت تعهد برند برای به نمایش گذاشتن زیبایی طبیعی همه کمک می کند. با تراز کردن درج جعبه با این موضوع، Pixi نمایش کلی را بیشتر بهبود می بخشد و مجموعه را به یاد ماندنی تر می کند.

5. Send a Cake

راهنمای نحوه ایجاد بسته های روابط عمومی: Send-a-Cake

ارسال کیک حس شگفتی و شادی را به هر جشن اضافه می کند و کیک های زیبا را مستقیماً درب منزل شما تحویل می دهد. خوراکی های شیرین یک عجله دوپامین هستند و جعبه های روابط عمومی آن ها کاملاً این احساس را نشان می‌دهند. جعبه گشایی با یک جعبه قرمز تزئین شده با یک الگوی بازی و یک یادداشت کوچک شروع می شود. اما آنچه واقعاً برجسته می شود این است که بعداً چه اتفاقی می افتد. لحظه ای که او جعبه را باز می کند، پروانه ها هوا را پر می کنند و لحظه ای از لذت خالص را ایجاد می کنند. در داخل، کیک با بسته بندی متفکرانه ای احاطه شده است، از جمله عکس هایی از اینفلوئنسرها، که نشان دهنده توجه آنها به جزئیات و تعهد به شخصی سازی است. در حالی که این مثال فراتر از آن است، آنها یک تجربه روابط عمومی فوق العاده ویژه ایجاد کرده اند که قابل ذکر است.

کلام پایانی

راهنمای نحوه ایجاد بسته های روابط عمومی مؤثر در یک شکل هنری است که می تواند تأثیر مثبتی بر دیده شدن و شهرت برند شما داشته باشد. هنگامی که بسته های روابط عمومی را ارسال می کنید، بسیار مهم است که با تأثیرگذاران از طریق کانال های رسانه های اجتماعی ترجیحی آنها تعامل داشته باشید تا دیده شدن نام تجاری را افزایش دهید و سر و صدا ایجاد کنید. با پیروی از این دستورالعمل‌ها و ترکیب عناصر خلاقانه، می‌توانید چیزی بسازید که تأثیری ماندگار بر روی مخاطبان هدفتان بگذارد. به یاد داشته باشید، هدف ایجاد یک تجربه فراموش نشدنی است که شخصیت منحصر به فرد برند شما را به نمایش بگذارد.
اگر قبل از شروع به کمی کمک بیشتر برای درک بسته PR نیاز دارید، در جای درستی هستید! به وب سایت کارخانه کارتن سازی کارتن پک نگاهی بیندازید تا ببینید چگونه می توانیم به شما در رسیدن به اهدافتان کمک کنیم؛ همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید از طریق مسیرهای ارتباطی با ما در تماس باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *