خرید جعبه و کارتن توت فرنگی

کارتن بسته بندی توت فرنگی 1

خرید جعبه و کارتن توت فرنگی یکی از مهم ترین دلایل جهت جلوگیری از فاسد شدن و حفظ طعم مطلوب این میوه خوشمزه و پر طرفدار میباشد. در ادامه با نوع متریال بسته بندی، مدل ها، طرح و چاپ، نحوه محاسبه قیمت آن آشنا خواهید شد.

مهم: قیمت و خرید کارتن آنلاین با متریال عالی

توت فرنگی و سران مصرف

توت فرنگی را میتوان میوه‌ای تقریبا جدید و نو ظهور به نسبت خیلی از میوه‌های دیگر قلمداد نمود زیرا حدودا تا 250 الی 300 سال پیش به شکل امروزی که مشاهده میکنید، وجود نداشت. توت فرنگی از جمله محصولاتی است که در هر رده‌سنی طرفداران خود را دارد و اغلب به شیوه گلخانه‌ای گشت میشود. همواره چالش‌هایی در بسته‌بندی این میوه برای تولید کنندگان و کشاورزان آن وجود دارد به همین خاطر انتخاب یک بسته بندی، اولین موردیست که پس از برداشت میبایست به آن توجه نمود.

تولید کنندگان اغلب از چه متریالی برای بسته بندی توت فرنگی استفاده میکنند؟

یکی از دغدغه‌های اصلی و مهم باغداران و تولید کنندگان توت فرنگی پس از برداشت، خرید یک جعبه و کارتن بسته بندی مناسب برای توت فرنگی است. همه شما پک های پلاستیکی کوچکی که برای بسته بندی توت فرنگی استفاده میشود را دیده اید. باید بدانید که اگر تولید کننده ای فعال در حوزه صادرات هستید، می بایست این روش را کنار گذاشته و به شیوه ای جدید برای بسته بندی بیندیشید زیرا جعبه های پلاستیکی بازیافت پذیر نبوده و در بسیاری از کشور های توسعه یافته برای بسته بندی ها خصوصا دسته مواد غذایی منع مصرف دارد. اگر تولید کنننده ای همچین پکی را در نظر بگیرد، قطعا محصولش در حوضه صادرات دچار مشکل خواهد شد.

جعبه های کارتنی و مقوایی با استحکام و دوام بالای خود، قیمت مناسب و از همه مهم تر بازیافت پذیری و دوستدار محیط زیست بودن، برای بسته بندی توت فرنگی گزینه کاربردی خصوصا در صادر نمودن به حساب می‌آیند. توت فرنگی از آن جایی که بافتی نرم دارد، به راحتی متلاشی شده و از بین میرود، به همین منظور آنها را در وزن 200 گرمی تا 400 گرمی با پک های مقوایی بهداشتی (ایندربرد) بسته بندی می‌کنند.

جعبه های کوچک برای حمل و نقل راحت‌تر درون کارتن مادر قرار میگیرند. برای صادرات از کارتن لمینتی بیشتر استفاده میشود.

مهم: کارتن میوه و صیفی جات صادراتی با اشکال متعدد!

جعبه و کارتن توت فرنگی صادراتی

تمامی میوه ها از جمله توت فرنگی به هنگام صادرات می بایست مدتی در سرد خانه قرار بگیرند تا کاملا سالم به مقصد برسند، بنابراین بسته بندی آنها باید طوری باشد تا در محیط سرد خانه، رطوبت و نم به درون جعبه نفوذ نکند و زیرا سبب از بین رفتن استحکام کارتن و در نهایت له شدگی آن و خرابی میوه میشود.

برای پیشگیری از این مشکل، در لایه های کارتن از فلوت ضد رطوبت استفاده شود تا توت فرنگی با حفظ کیفیت قبلی خود به دست مشتری برسد. برای بررسی دقیق این مورد و مقابله با آن لازم است مقدار زمان حضور جعبه توت فرنگی مشخص گردد.

جعبه لمینتی برای بسته بندی توت فرنگی

اطلاع رسانی: جعبه سازی با مدل های گوناگون در کارتن پک

آیا تنها مدل سبدی برای بسته بندی توت فرنگی استفاده میشود؟

مدل های گوناگونی از جعبه و کارتن توت فرنگی در صنعت کارتن سازی مورد استفاده قرار میگیرد که هر کدام کارایی و جلوه زیبایی خاص خود را دارد. اگر دقت کرده باشید، جعبه بسته بندی اغلب میوه و صیفی جات، مدل سبدی است. آیا تا کنون برایتان سوال نشده که چرا از این مدل بیشتر استفاده میشود؟

در جعبه بسته بندی مدل سبدی، هوا به راحتی در بین میوه و صیفی جات تهویه شده و از فاسد شدن آنها تا حدود بسیار زیادی جلوگیری میکند. به علاوه این پکها با دارا بودن دسته های تعبیه شده، حمل و نقل و جابه جایی را برای مشتری و فروشندگان آسان تر میکند.

نکته: در برخی موارد از مدل چهار درب نیز استفاده میشود.

طرح و چاپ کارتن و جعبه توت فرنگی صادراتی

نخستین گام در تولید یک بسته بندی این است که جعبه باید محکم، بادوام، ضد رطوبت(در بحث صادرات) و هم چنین زیبا و شکیل باشد تا هم خیال تولید کننده بابت شیوه بسته بندی و برندینگ آسوده شود و هم سفارش دهنده با دیدن آن مشتاق به خرید و سفارش دوباره آن گردد، به گونه ای که مشتریان فعلی را تبدیل به خریداران دائمی نماید. هر چه از طرح های زنده و منطبق با سلیقه مردم کشورهایی که قرار است به آنجا صادرات شود استفاده کنید، به نفع تولیدکننده یا صادرکننده است.

مردم انتظار دارند که محصولشان را در یک بسته بندی شیک و جذاب تحویل بگیرند. امروزه اغلب خریداران به هنگام انتخاب و تهیه یک کالا، با انبوهی از پک های مختلف رو به رو میشوند که انتخاب را برایشان دشوار میکند. یکی از المان هایی که در خصوص زیبایی جعبه توت فرنگی به شما کمک میکند، چاپ روی بسته بندیست. در این صنعت فعلا بیشترین کارایی را چاپ افست و چاپ فلکسو دارد. این چاپ به طور مستقیم بر روی کارتن اعمال میشود مانند کارتن های قهوه ای و سفید رنگ.

اما افست جور دیگریست. به گونه ای که چاپ در ابتدا بر مقوا انجام میشود سپس این مقوا که پس از چاپ خوردن نامش به پوستر تغییر می‌یابد بر شیت کارتن چسبانده میشود. نتیجه این چاپ، تولید کارتن های لمینتی است. این جعبه ها علاوه بر زیبایی که دارند، امکان اعمال طرح مد نظر، درج برند و لوگو و خدمات چاپ نظیر سلفون، یووی، ام باس و غیره بر پکهایشان وجود دارد.

مرتبط بخوانید: همه چیز راجع به چاپ کارتن و دلایل محبوبیت آن

بهترین جعبه و کارتن توت فرنگی صادراتی چه ویژگی هایی دارد؟

  • زیبایی ظاهری
  • قابلیت ترغیب و جذب خریداران
  • حمل و نقل آسان
  • مقاوم در برابر ضربه
  • سایز و ابعاد مناسب با محصول
  • داشتن اطلاعاتی مبنی بر معرفی کالا

دانستنی ها: کارخانه کارتن سازی در کرج چه تجهیزاتی دارد؟

نحوه محاسبه قیمت جعبه و کارتن توت فرنگی

قیمت هر جعبه و یا کارتن بسته بندی، بستگی به المان هایی نوع پک در نظر گرفته شده برای توت‌فرنگی دارد که با در اختیار قرار دادن آنها به شرکت کارتن سازی مدنظر، نظیر: نوع ورق و مقوا، ابعاد، وزن محصول هر پک، طراحی، نوع چاپ، خدمات چاپی، نوع ورق مصرفی و تیراژ همگی در قیمت نهایی تاثیر گذار خواهند بود.

تولیدکنندگان و صادرکنندگان توت فرنگی معمولا سهم انبوهی از این محصول را صادر میکنند. اگر میخواهید قیمت مقرون به صرفه تری شامل حال جعبه و کارتن های بسته بندی تان شود، می بایست در تیراژ بالا ثبت سفارش کنید.

راه ارتباطی با (کارتن سازی کارتن پک)

021-91002088

0912-7216275

5/5 - (12 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *