جعبه کیبوردی – کارتن کیبوردی ارزان ، کوچک با قیمت عمده

انواع جعبه های کیبوردی

جعبه کیبوردی یکی از مدلهای بسیار کاربردی و متداول در صنایع کارتن سازی و مقوا سازی بوده که برای بسته بندی انواع مختلفی از محصولات کارایی مفیدتری دارد. این پک ها در انواع کارتنی، مقوایی و لمینتی طراحی و در اختیار مشتریان قرار میگیرند.

کیبوردی کارتنی

کارتن ها به دلیل آن که از استحکام و مقاومت نسبتا بالایی برخوردار هستند، غالبا برای بسته بندی محصولات با وزن و ابعاد بالا مورد استفاده قرار میگیرند. انواع آن شامل سینگل فیس(دو لایه)، سه لایه، پنج لایه و هفت لایه بوده که هر یک برای امور مختلفی مورد کاربرد دارند. اما در نظر داشته باشید که تنها کارتن سینگل و کارتن 3 لایه در جعبه های کیبوردی پر کاربردتر هستند.

کیبوردی مقوایی

پکهای مقوایی بر خلاف کارتن ها که از چندین لایه تشکیل شده اند، در ساختارشان تنها یک لایه به کار رفته است به همین علت برای بسته بندی محصولاتی که وزن ناچیز و ابعاد کمی دارند، گزینه ایده آلی است. این پک ها با زیبایی ظاهری خود، نظر هر بیننده ای را به خود جلب می نماید. جعبه کیبوردی مقوایی با انواع مختلفی از مقواها نظیر ایندربرد (پشت سفید)، پشت طوسی و کرافت طراحی و تولید میشوند.

مرتبط بخوانید: جعبه مقوایی در انواع فانتزی، لاکچری و صنعتی

کیبوردی لمینتی

لمینت در جعبه های بسته بندی فرایندیست که ابتدا چاپ بر روی یک لایه نازکی از مقوا (پوستر) اعمال شده سپس توسط دستگاه هایی اتوماتیک بر روی شیت کارتن مدنظر چسبانده میشود. بسته بندی های لمینتی با زیبایی ظاهری و تنوع رنگی خود، این مزیت را دارند که زمینه را برای رشد و شکوفایی برند شما فراهم میکنند.  

تولید کنندگانی که پر فروش شدن محصولاتشان برایشان اهمیت دارد، میتوانند با صرف کمی هزینه بیشتر برای پک هایشان، آنها را لوکس و لاکچری به مخاطبان تحویل دهند.

جعبه کیبوردی لمینتی برای بسته بندی لوازم آرایشی و تحریری محبوبیت فراوانی داشته که علاوه بر شیک و خاص بودنشان، مقاومت نسبتا بالایی دارند. در این دسته، یک سری از جعبه هایی رنگی با نام جعبه لمینتی رنگی وجود دارد که با دارا بودن رنگهای شاد، سبب جذب مشتری به سمت این مدل ها میشود.

چاپ جعبه کیبوردی

لازم است بدانید که یک چاپ و بسته بندی خوب میتواند سطح فروش شما را در بازار پر رقابت امروز، بالا ببرد زیرا در وهله اول، این چاپ روی جعبه بوده که توجه همگان را به سمت خود جلب می نماید. اهمیت این موضوع زمانی آشکار میشود که خریدار محصول را با نمونه های مشابه آن در بازار مقایسه کرده و متوجه تمایز میان کالاها میشود.

انواع چاپ در جعبه کیبوردی

انواع مختلفی از چاپ در ساخت و طراحی جعبه کیبوردی صورت میگیرد که بیشتر از دو نوع افست و فلکسو استفاده میگردد که در بعضی مواقع هم از چاپ سیلک بهره میبرند بدین صورت که در جعبه کارتنی، چاپ فلکسو و در نوع مقوایی و لمینتی از افست بهره گرفته میشود که هر یک دارای ویژگی منحصر به فردی هستند.

چاپ افست با تنوع رنگی بیشتر، طرحهای گرافیکی جذاب تر و کیفیت کار چاپی بالا برای جعبه لمینتی و مقوایی میتوان استفاده نمود.

چاپ فلکسو به طور مستقیم بر روی کارتن پیاده شده و دارای 4 رنگ اصلی است. این چاپ بر روی کارتن های قهوه ای و سفید رنگ دیده میشود.

یکی دیگر از عوامل کلیدی که در میزان فروش و دیده شدن محصول تاثیر گذار است، طراح جعبه است. هر چه در طراحی پک خود خلاقیت به خرج داده و بسته بندی خود را مطابق با ذوق و سلیقه مخاطبان ارائه دهید و جزییات لازم بر روی جعبه را ذکر کنید، پتانسیل بی شماری را در جذب خریدار خواهد داشت که میتواند سبب فروش زیاد و دست یابی شما به سود شود.

مهم: چاپ کارتن و اهمیت آن در صنعت بسته بندی

ویژگی جعبه کیبوردی

این مدل بسته بندی دو زبانه داشته که در لبه های اطراف قرار گرفته و برای باز و بسته کردن آنها میبایستی این زبانه ها را در داخل قسمتی که بر روی آن طراحی شده است، وارد یا خارج کنید. جعبه های کیبوردی به دلیل مدل منحصر به فرد و حمل و نقل آسانی که دارند، نسبت به دیگر مدل ها، استفاده بیشتری از آن میشود.

مزایای استفاده

  • پر فروش شدن محصولات
  • زیبایی ظاهری
  • حمل و نقل و جا به جایی آسان
  • برجسته سازی برند
  • دیده شدن کالاها
  • سهولت در باز و بسته شدن نسبت به دیگر مدل ها

اطلاعیه: جعبه سازی با مدل های جدید و نوین

کارتن کیبوردی آماده چگونه بر فروش اثر میگذارد؟

جعبه آماده کیبوردی، پک هایی جذاب، مستحکم و در عین حال پر کاربردی هستند که برای بسته بندی محصولات شما تهیه و تولید میشوند. شما میتوانید با در نظر گرفتن چاپ و لوگوی اختصاصی، زمینه را برای تبلیغات برند خود فراهم کنید که این مزایایی هم چون اعتبار، فروش بیشتر و ماندگاری در ذهن مخاطب را در پی دارد.

جعبه مدل کیبوردی را از کجا میتوان تهیه کرد؟

 شرکت کارتن سازی کارتن پک از جمله شرکت های پیشرو و پویا در حوزه چاپ و بسته بندی است که در زمینه کارتن سازی و جعبه سازی توانسته سهم زیادی از رضایت مشتریان را در کارنامه خود به ثبت رساند. دفاتر مرکزی این کارتن سازی در استان تهران و البرز آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد.

جهت دریافت مشاوره رایگان و استعلام قیمت، به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.

4.8/5 - (11 امتیاز)

2 دیدگاه برای “جعبه کیبوردی – کارتن کیبوردی ارزان ، کوچک با قیمت عمده

  1. مهرداد عسگر پور گفته:

    سلام. من محصولم رو بالشی هستش. میتونم بسته هاشو مدل کیبوردی سفارش بدم؟ چقدر برام قیمت میزنید؟

    • زهره انوری گفته:

      با درود. برای دریافت مشاوره رایگان در خصوص انتخاب بهترین مدل جعبه بسته بندی، به بخش تماس با ما سایت کارتن پک رجوع نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *