کارتن بسته بندی باند و اسپیکر بلوتوثی (نکات جنس تا چاپ)

کارتن بسته بندی باند و اسپیکر

کارتن بسته بندی باند و اسپیکر بلوتوثی به علت وزن و ابعاد بالا آنها می بایست با نهایت دقت و با استفاده از مرغوب ترین ترکیب ورق تولید گردد تا هم خیال مشتری را بابت حمل ایمن آنها آسوده کند و هم تصویری زیبا از بسته بندی محصول در جهت برند سازی منعکس نماید.

برای خرید کارتن باند و اسپیکر چه نکاتی را باید دانست؟

در ابتدایی ترین حالت ممکن، کارتن بسته بندی باند و اسپیکر به عنوان محافظ برای آن عمل نموده که در کنار این نقش، میتواند سبب حمل و نقل آسان و مشخص شدن هویت اصلی آن گردد. بسته بندی کالا به خودی خود یک ابزار بازاریابی ارزشمند بوده که نبایستی از مزایا و اهمیت آن غافل شد. تهیه کارتن بسته بندی باند و اسپیکر هم چون پل ارتباطی است که میتوان از آن برای نمایش برند و ارائه اطلاعات محصول به خریدار بهره برد.

خرید آنلاین و قیمت کارتن و جعبه بسته بندی در کارتن پک

مسلما در بحث بسته بندی لوازم صوتی و الکترونیکی می بایست به شیوه بسته بندی و عرضه آنها توجه کافی نمود زیرا این محصولات علاوه بر آسیب پذیر بودن، مستعد بار الکترواستاتیکی (ESD) نیز هستند که میتوان با تهیه یک کارتن مناسب، امکان رخ دادن اتفاقات ناگوار برای این محصول گران قیمت و ارزشمند را به صفر رساند.

جعبه ای که برای نگهداری از باند و اسپیکر در شرکت های کارتن سازی تولید میگردد، کارتن 5 لایه است. این بسته بندی به دلیل دارا بودن تعداد لایه های بالا در اکثر مواقع برای پک محصولات سنگین وزن و حساس هم چون باند مورد استفاده قرار میگیرد. به منظور زیبایی ظاهری و درج اطلاعات از محصول بر بسته بندی، جعبه بسته بندی باند و اسپیکر همراه با فرآیند لمینت که توسط چاپ افست میسر میشود به مرحله نهایی میرسد و کارتن لمینتی نام گذاری میشود.

نمونه کار های جعبه کارتن اسپیکر تولید شده در کارتن پک

تاثیر طراحی جعبه باند و اسپیکر بر رفتار مصرف کننده!

اگر چه همه ما ممکن است چنین باوری داشته باشیم که آنقدر پیچیده هستیم که نمی توانیم تحت تاثیر چیزی مانند بسته بندی قرار بگیریم اما طراحی و رنگ روی جعبه بسته بندی میتواند تاثیر عمیقی بر تصمیمات ما در انتخاب یک محصول از فروشگاه داشته باشد. انتخاب رنگ های مناسب برای کارتن بسته بندی باند و اسپیکر میتواند به برانگیختن واکنش احساسی مشتریان شما کمک کند.

انتخاب رنگها برای طراحی بسته‌ بندی تاثیر زیادی در ترغیب مخاطب به خرید محصول خواهد داشت. رنگ‌ها عناصر بسیار تاثیر گذار و مهمی در بسته بندی بوده و لازم است دقیقا مطابق با نوع و ویژگی محصول انتخاب شوند به همین خاطر برای داشتن یک پک جذاب و نوین باید به رنگ ها و طرح های گرافیکی توجه نمود. انتخاب رنگ های مناسب برای کارتن بسته بندی باند و اسپیکر میتواند به برانگیختن واکنش احساسی مشتریان کمک کند؛ انتخاب رنگ مشکی برای جعبه و کارتن باند و اسپیکر هم با تجمل و هم با اقتدار همراه است؛ تولید کنندگان میتوانند از این رنگ برای بسته بندی باند و اسپیکر بهره ببرند.

کارتن و جعبه بسته بندی باند و اسپیکر

انواع چاپ کارتن بسته بندی باند و اسپیکر بلوتوثی

فروش یک محصول تنها به کیفیت آن بستگی ندارد بلکه مهم ترین مرحله، چاپ روی بسته بندی است که در فروشگاه ها و مغازه ها بتواند نظر مشتریان را به سمت خود جلب نماید؛ اهمیت این موضوع زمانی آشکار میشود که مشتری بسته بندی یک برند را با یک مارک دیگر مقایسه نموده و متوجه تفاوت های آن دو میشود. درج اطلاعات در خصوص ویژگی های کالا تنها با کمک فرآیند چاپ امکان پذیر خواهد شد.

کارتن بسته بندی گیتار ” آکوستیک و الکترونیک”

چاپ کارتن بسته بندی باند و اسپیکر به صورت جعبه فلکسویی (چاپ فلکسو گرافی) و لمینتی تولید و در اختیار خریداران و فروشندگان این محصولات قرار میگیرند. جعبه های لمینتی به این علت که اعمال هر گونه طرح گرافیکی و استفاده از رنگ های مختلف بر بسته بندی شان امکان پذیر است، طرفداران زیادی داشته و بیشتر بدین منظور استفاده میشوند.

کارتن بسته بندی آیفون تصویری به همراه نمونه

سوالات متداول

در این قسمت از محتوا به تعدادی از سوالاتی که ممکن است برای هر یک از شما همراهان گرامی در خصوص جعبه و کارتن بسته بندی باند و اسپیکر پیش بیاید، پاسخ خواهیم داد.

1- مناسب ترین بسته بندی برای باند و اسپیکر کدام است؟

جعبه های کارتنی با توجه به استحکام بالا و ساختار مقاومی که دارند، بهترین گزینه برای بسته بندی باند محسوب خواهند شد.

2- چه کارتنی برای باند و اسپیکر تولید میشود؟

کارتن پنج لایه که بنا به سلیقه مشتری میتواند هم به صورت فلکسویی و هم به صورت لمینتی ارائه گردد.

3- طراحی کارتن باند و اسپیکر لمینتی هزینه داره؟

طراحی روی جعبه و کارتن بستگی به سیاست شرکتی که با آن قرار داد بسته میشود، دارد اما در اغلب موارد به نسبت نوع سفارش طراحی بدون دریافت هزینه است.

4- حداقل تیراژ قابل تولید جعبه بسته بندی باند؟

1000 عدد.

5- قیمت کارتن باند و اسپیکر بستگی به چه عواملی دارد؟

تعداد سفارش، ابعاد و وزن محصول، ترکیب ورق، نوع چاپ، استفاده از خدمات چاپ و غیره.

6- جعبه باند و اسپیکر چه مدلی بیشتر ساخته میشود؟

کارتن چهار درب رایج ترین مدل برای جعبه باند و اسپیکر هستش.

سخن پایانی

درصورتی که شما هم در صدد خرید و سفارش جعبه کارتن باند و اسپیکر هستید، میتوانید با مراجعه به بخش تماس با ما سایت کارتن سازی کارتن پک با همکاران فروش این مجموعه ارتباط گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *